برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر کشور با اشاره به اینکه دنبال قلع و قمع فضای مجازی نیستیم،گفت: تاکید رهبری بر ساماندهی فضای مجازی است.

مازندمجلس: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست شورای اجتماعی کشور با اشاره به مسئله آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت:‌ ما با واقعیت‌های فضای مجازی جز ساماندهی آن کار دیگری نمی‌توانیم، انجام دهیم و نظام به دنبال قلع و قمع کردن و بستن فضای مجازی نیست. 
وی گفت: در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری داشتیم نیز 90 درصد تأکیدشان بر روی مسئله ساماندهی فضای مجازی بود.
وزیر کشور در ادامه به مسئله نشاط و امیدآفرینی اشاره کرد و گفت: امیدآفرینی را یکی از ضرورت‌های امروز است که باید از سوی رسانه ها و بخصوص صداوسیما به  کار گرفته شود. بنده مدتی در رسانه ملی مسئولیت داشتم و می‌دانم حداقل 500 موسیقی فاخر و بدون اشکال در آرشیو این سازمان وجود دارد که می‌توان استفاده کرد.ما مکلف به رعایت نظر مقام معظم رهبری هستیم. لذا موظف هستیم در بین مردم امید و شادی ایجاد کنیم.
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه کشور ما در بسیاری از مسائل و شاخص‌های بین‌المللی در جایگاه خوبی‌است، گفت: مهمترین مقوله ما در زمینه آسیب‌های اجتماعی بالابردن صبر، تحمل، مناسبات اجتماعی است. سبک زندگی که مقام معظم رهبری سال‌ها به آن اشاره کرده‌اند و توصیه‌های ایشان در خصوص تغییرات اجتماعی را که از سال‌ها پیش مطرح شده است امروز به خوبی درک می‌کنیم. اینکه فرمودند اگر ما تغییرات اجتماعی را مدیریت نکنیم آنها مدیریت می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری جلسات این شورا و دستورالعمل‌های مختلف کارگروه‌های مختلف این شورا خواستار نهایی شدن گزارش کارگروه‌های ملی و ارسال گزارش آن به شورای اجتماعی شد برای ارائه به رهبر انقلاب و سران قوا شد.
وزیر کشور تصریح کرد: برای سال 97 این کارگروه‌ها باید برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دهند تا بتوانیم در جلسه با رهبر انقلاب در اردیبهشت ماه سال آینده گزارش مفصلی درباره اقدامات این شورا ارائه دهیم.

اجتماعی اشاره گزارش مجازی رهبری رحمانی مسئله ساماندهی وزیر کشور مدیریت مختلف کارگروه‌های ارائه انقلاب تغییرات امروز آسیب‌های شورای امیدآفرینی رسانه اینکه هستیم سال‌ها