برگزیده ها
نوریان: منتقدان ورود هواپیما سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج را ببینند

مازندمجلس: نماینده مردم شهرکرد با اشاره به انتقادهایی که از خرید هواپیماها توسط دولت انجام می‌شد، گفت: آنهایی که منتقد ورود هواپیما بودند سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج را ببینند.

مازندمجلس: اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه هواپیمای تهران ـ یاسوج، امروز در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: از صبح تاکنون که این خبر آمده، ده گونه اظهارنظر شده، یکی می‌گوید نقص فنی بوده و یا خطای انسانی. وقایع این‌چنینی نشان می‌دهد مجلس باید بر موضوع ناوگان حمل و نقل ریلی و خطوط هوایی دقت کافی کند. وقتی موضوعی از دولت مطالبه می‌کنیم اذن به شی، اذن به لوازم شی هم است.

وی ادامه داد:‌ آقایانی که فریاد می‌زدند نه پول می‌خواهیم نه هواپیما و ورود هواپیماها را به باد انتقاد می‌گرفتند امروز ببینند در یک وضعیت نه چندان ناگوار هوایی و اقلیمی یک هواپیما سقوط می‌کند و 100 نفر هم کشته می‌شوند. همت کنیم وضعیت حمل و نقل کشور را سر و سامان دهیم و همچنین تاخیری که در فرودگاه وجود دارد مورد اعتراض مردم است. این موضوع به وضعیت فرودگاه بر می‌گردد؛ آن وقت ما فشار می‌آوریم که اعتبار فرودگاه‌ها را کاهش دهیم. این موضوع تلخ بود ولی عبرت و تلنگری برای ما باشد در اینگونه وقایع درست تصمیم بگیریم.

مازندمجلس رفراندوم سقوط هواپیما