برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه لاشه هواپیمای سانحه دیده هنوز پیدا نشده است، گفت: از کمپانی ATR خواسته‌ایم کارشناسان خود را بابت ارزیابی حادثه به ایران اعزام کنند.

مازندمجلس:  عباس آخوندی در تشریح آخرین جزییات بررسی سانحه هواپیمای ATR آسمان در جمع خبرنگاران توضیح داد: به محض وقوع این سانحه بلافاصله طبق قانون ایکائو، ستاد بررسی سانحه با 11 کارگروه تشکیل شد و ابعاد مختلف سانحه از نظر فنی، شرایط جوی و غیره در حال بررسی است.
وی با بیان اینکه اطلاعات حادثه به صورت دقیق در حال ارزیابی است، گفت: با شرکت ATR به عنوان کمپانی سازنده هواپیما تماس گرفتیم که نماینده آنها نیز به ایران اعزام شود و نظریات خود را درباره این حادثه به ما اعلام کنند.
وزیر راه و شهرسازی درباره فعالیت نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه با استاندار اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد  در تماس بودیم و هماهنگ کردیم تا اقدامات لازم به موقع انجام شود؛ محل وقوع حادثه منطقه‌‌ای کوهستانی است همچنین استاندار اصفهان تیم کوهنوردی را متشکل از 70 کوهنورد بابت امداد و نجات به منطقه اعزام کرده است.
وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم از نظر امداد و بررسی سانحه فعالیت‌ها به صورت کامل انجام شود.
آخوندی درباره سرنوشت لاشه هواپیما، گفت: طی تماسی که با استانداران اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد داشتم هنوز کسی لاشه هواپیما را ندیده است.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هواپیمای ATR از ایمن‌ترین هواپیماهای کوتاه‌برد جهان است.


سانحه حادثه بررسی درباره اصفهان هواپیما آخوندی کهگیلویه امداد استاندار شهرسازی نماینده اعزام هواپیمای بلافاصله