برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر راه و شهرسازی در حکمی به علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خواستار تشکیل ستاد بررسی سانحه و 11 گروه تخصصی همراه برای بررسی دلایل حادثه هواپیمای اِ تی آر متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان شد.

مازندمجلس: عباس آخوندی در این حکم تاکید کرده است: با توجه به وقوع سانحه برای هواپیمای اِی تی آر (ATR72-200) متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان به شماره پرواز 3704 در 29 بهمن ماه 96 از مبداء فرودگاه مهرآباد به مقصد یاسوج، مامور می‌شوید تا براساس ماده 22 قانون هواپیمایی کشوری و آیین‌نامه اجرایی آن مصوب 30 مرداد ماه 90 نسبت به تشکیل ستاد بررسی سانحه و 11 گروه تخصصی آن در روز جاری اقدام کنید.
وزیر راه و شهرسازی از عابدزاده خواست با توجه به مقررات سازمان جهانی هوانوردی (انکس13 ایکائو) و مقررات قانونی تمام اسناد و مدارک مرتبط مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه از نماینده رسمی شرکت سازنده هواپیما نیز دعوت به عمل آید.
آخوندی ابراز امیدواری کرد که با ریشه‌ یابی دقیق و درست این سانحه درس ‌های لازم برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه گرفته شده و نتیجه برای آگاهی عمومی اعلام شود.
همچنین وزیر راه و شهرسازی طی حکمی «مهرداد تقی زاده» معاون حمل و نقلی این وزارتخانه را موظف به تشکیل هیات تخصصی بر فرآیند رسیدگی سانحه هواپیمای آسمان کرد تا با تشکیل یک هیات تخصصی بر فرآیند رسیدگی سانحه نظارت و نتیجه را گزارش کند. 
سانحه تشکیل تخصصی هواپیمای بررسی گرفته رسیدگی مقررات فرآیند نتیجه آسمان یاسوج آخوندی هواپیمایی گزارش شهرسازی