برگزیده ها

مازندمجلس: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: از «بن بست» و «همه پرسی» سخن به میان آورد در حالی که هیچ بن‌بستی در سر راه ملت ایران قرار ندارد.

مازندمجلس: محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب اظهار کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال است. ۵ سال است از تصویب سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی که در حقیقت راهبرد مقابله با تهدیدهای اقتصادی آمریکاست می‌گذرد. دولت باید کارنامه شفافی را به مردم در این باره ارائه دهد.
وی گفت: روز ۲۲ بهمن ملت ایران در یک حضور حماسی و تماشایی قدرت خود را به رخ دشمنان اسلام و انقلاب کشیدند و ثابت کرد بعد از ۴۰ سال هنوز به آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری پایبند هستند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: سخنان رئیس جمهور ربطی به این حضور حماسی نداشت. او از «بن بست» و «همه پرسی» سخن به میان آورد در حالی که هیچ بن‌بستی در سر راه ملت ایران قرار ندارد.
حبیبی ادامه داد: طرح این مسائل باعث شد رسانه‌های آمریکا و اسرائیل و انگلیس، با استناد به اظهارات آقای روحانی خبر اصلی روز ۲۲ بهمن که راهپیمایی بی نظیر مردم بود را به حاشیه برانند و سخنان ناامید کننده وی را تیتر کنند.
حبیبی خاطرنشان کرد: حزب موتلفه اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد حزب موتلفه اسلامی آمادگی مناظره با آقای روحانی را دارد. اکنون نیز اعلام می‌کنیم راجع به مسائل گوناگون اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمادگی مناظره زنده تلویزیونی در حزب موتلفه اسلامی وجود دارد و امیدواریم آقای روحانی به این اعلام، پاسخ مثبت بدهند.
وی افزود: رئیس‌جمهور قسم یاد کرده است که ۱۲ وظیفه کلیدی را در سوگند ریاست جمهوری عملی کند. باید دید با این وظایف چه کرده است که استقلال کشور به مخاطره افتاده است. زبان دشمن روزبروز درازتر شده است و احتمال قوی می‌رود که جریان نفوذ در دولت و دستگاه‌ها روزافزون شده باشد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: چرا باید رئیس جمهور به جای پاسخ به مطالبات معیشتی مردم به حاشیه‌سازی بپردازد.
حبیبی اظهار کرد: چه کسی یا کسانی عده‌ای را از قطار انقلاب پیاده کرده‌اند؟ این ها چه کسانی هستند؟ چرا رئیس‌جمهور برخی از آنها که خودشان از قطار انقلاب پیاده شده‌اند و اهل فتنه هستند را بکار گرفته است؟
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اصل ۱۲۶ قانون اساسی گفت: رئیس جمهور طبق قانون اساسی مسئول مستقیم اقتصاد کشور در بعد «برنامه» و «بودجه» است چرا درباره اوضاع نامطلوب اقتصادی پاسخگو نیست. چرا ارزش پول ملی به مدت کوتاهی ۲۵ درصد کاهش می‌یابد و دولت حاضر نیست پاسخگو باشد. این کاهش ارزش پول عده ای سواستفاده‌گر را به ثروت های سرشار رسانده و پول مردم محروم و ضعیف را از جیبشان ربوده است.
وی خاطرنشان کرد: چرا رئیس جمهور بر حسب گزارش دیوان محاسبات در سال ۹۵ فقط ۲۰ درصد احکام تبصره‌های بودجه را عملی کرده و ۸۰ درصد را اجرا نکرده است. مگر این بودجه را دولت به مجلس نداده است؟ پس چرا بودجه‌ای که خودش آورده به آن عمل نمی‌کند.
حبیبی گفت: بی انضباطی مالی باعث شده میلیاردها تومان وجوه مربوط به درآمد عمومی به خزانه واریز نشود. این رویکرد یعنی تصرف در وجوه عمومی و اخلال در نظام اقتصادی کشور؛ چرا رئیس جمهور به این مسائل پاسخ نمی‌دهد و سخن از «بن بست» و «همه پرسی» به میان می‌آورد؟ آیا رئیس جمهور حاضر است در یک همه پرسی عملکرد اقتصادی دولت را در معرض داوری «بله» و «خیر» مردم قرار دهد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آقای رئیس‌جمهور باید بدانند حل مشکلات کشور جز با کمک یاران دیرینه انقلاب که همین مردم حاضر در صحنه‌هایی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند امکان‌پذیر نیست.
وی افزود: آقای رئیس‌جمهور باید بدانند که ظرفیت قوای سه گانه و توده عظیم مردم وفادار به انقلاب فقط در چهارچوب رهبری‌های مقام معظم رهبری به بار خواهد نشست.
حبیبی تصریح کرد: رئیس جمهور در مصاحبه‌ها و سخنرانی مرتب از کلمه «باید» استفاده می‌کند، درحالی که مخاطب این بایدها خود اوست زیرا رئیس جمهور اختیارات وسیعی در قانون اساسی دارد، اما از آنها برای پیشبرد و حل مشکلات کشور استفاده نمی‌کند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دستگیری یک گروه جاسوسی تحت پوشش تحقیقات زیست محیطی گفت: بارها گفته‌ایم عناصر دو تابعیتی را از دستگاه‌ها حذف کنید، گوش نکردید.
وی افزود: جای تأسف است یک جریان منحط رسانه‌ای و برخی فعالان سیاسی غافل و منحرف از جریان جاسوسی در کشور دفاع می‌کنند و خودکشی یک جاسوس در زندان را برای از بین بردن سرنخ‌ها بهانه‌ کرده‌اند تا اصل مسئله جاسوسی را حاشا کنند!
حبیبی گفت: اینها از خود سؤال نکرده‌اند که از یک میلیون ششصد و چهل هشت هزار کیلومتر مربع خاک ایران چرا فعالان باصطلاح محیط زیست و ایستگاه‌های تحقیقات زیست محیطی اکثرا در کنار پایگاه‌های نظامی بوده‌اند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: بعد از اینکه خیانت آنها آشکار شده و معلوم می‌شود آنها مشغول جنایت و فروش اطلاعات نظامی مملکت به دشمن هستند، مسئله‌سازی می‌کنند و اوضاع را پرهیاهو می‌کنند تا کسی نفهمد چه خیانت بزرگی در کشور صورت گرفته است.
وی گفت: از نمایندگان محترم مجلس انتظار دارم مسائل مهم کشور را به ویژه در حوزه امنیت ملی و مسائل اقتصادی رصد کنند و کسانی که وفق قانون اساسی مسئولیت‌های کلیدی دارند طبق اصل ۸۸ به مجلس بیاورند تا در برابر ملت پاسخگو باشند.
حبیبی با اشاره به انتشار یک خبر مبنی بر انشعاب در حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حزب با انتشار اطلاعیه‌ای در مورد این دروغ بزرگ توضیح داده است و نیازی به توضیحات بیشتر وجود ندارد.
وی افزود: از موقع طرح موضوع مناظره با رئیس جمهور برای انحراف اذهان این دروغ مطرح شده است. حزب موتلفه اسلامی طی ۵۰ سال حیات عزت‌آفرین خود هیچ شکافی و اختلافی در بین خود نداشته است. اصول ارزشهای اعتقادی حزب که همان اصول و ارزشهای اعتقادی نظام جمهوری اسلامی است انشعاب‌پذیر نیست.
اسلامی موتلفه جمهور حبیبی اقتصادی انقلاب دبیرکل مسائل قانون رئیس‌جمهور اساسی افزود اظهار جریان روحانی مناظره جاسوسی پاسخگو کسانی اشاره بودجه آمادگی اعلام مجلس اقتصاد دستگاه‌ها اعتقادی ارزشهای نمی‌کند اقتصاد مقاومتی فعالان عمومی بدانند مشکلات خیانت تحقیقات انتشار استفاده نظامی محیطی گرفته ندارد راهپیمایی سخنان رهبری گزارش حماسی خاطرنشان اطلاعیه‌ای پیاده مقاومتی جمهوری کلیدی سیاسی احتمال اوضاع