برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی فردا دو بالگرد امدادی این دانشگاه به محل احتمالی سقوز هواپیمای تهران ـ یاسوج اعزام می‌شوند.

مازندمجلس: 2 بالگرد اورژانس ‌علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به محل سقوط هواپیما اعزام می‌شوداورنگ ایلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در ساعات اولیه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج نشست مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با هدف آمادگی کامل برای امدادرسانی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه  با برنامه‌ریزی‌ انجام شده 21 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی به همراه برخی مسئولان دانشگاه به محل احتمالی اعزام شدند، عنوان کرد: هماهنگی لازم با سازمان امداد و نجات هلال احمر و تیم‌های امداد و نجات کوهستان انجام و تمامی پرسنل اورژانش و فوریت‌های پزشکی در آماده باش کامل قرار گرفتند.
ایلامی با بیان اینکه همکاری نیروهای امدادی برای تجسس ادامه دارد، ادامه داد: با توجه به وضعیت بیمارستان شهید بهشتی به عنوان مرکز ترومای استان سوله بحران این بیمارستان در دستور کار دانشگاه قرار گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی فردا دو فروند بالگرد امدادی این دانشگاه آماده اعزام به محل احتمالی سقوط هواپیما برای تجسس و امداد رسانی است.
ایلامی با بیان اینکه بیمارستان‌های استان بویژه شهر یاسوج در آماده باش کامل است، بیان کرد: دو دستگاه آمبولانس از کهگیلویه، دو دستگاه از گچساران و یک دستگاه نیز از شهرستان باشت به ظرفیت دو شهرستان بویراحمد و دنا اضافه می‌شود.
وی اظهار داشت: هماهنگی با پزشکی قانونی و سردخانه‌های دو شهرستان بویراحمد و دنا انجام شده و ظرفیت 30 نفری این سردخانه‌ها نیز به نماینده عالی دولت در استان گزارش شده و هماهنگی برای استفاده احتمالی از سردخانه سیار استان چهارمحال و بختیاری نیز انجام شده است.
ایلامی تصریح کرد: اطلاع رسانی لازم به EOC های وزارت، استان‌های فارس، اصفهان و چهارمحال و بختیاری برای همکاری نیز انجام شده است.


پزشکی بویراحمد دانشگاه دستگاه اعزام ایلامی کهگیلویه استان شهرستان احتمالی هماهنگی آماده امداد آمبولانس بالگرد هواپیما یاسوج اورژانس بیمارستان رسانی بختیاری ادامه چهارمحال ظرفیت همکاری اظهار بحران عنوان ‌علوم گزارش اینکه امدادی