برگزیده ها

مازندمجلس: طراح سئوال از رئیس جمهور در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصاد برای بررسی این موضوع گفت: نمایندگان حاضر در جلسه از پاسخ های نمایندگان ویژه رئیس جمهور قانع نشدند.

مازندمجلس:علی وقف چی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه سئوال کنندگان از رئیس جمهور با سیف رئیس کل بانک مرکزی، کرباسیان وزیر اقتصاد و نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در گزارشات نمایندگان ویژه رئیس جمهور اقدام جدیدی برای حل مشکلات سپرده گذاران وجود نداشت و نمایندگان حاضر سئوال کننده حاضر در جلسه به اتفاق از پاسخ ها قانع نشدند.

نماینده مردم زنجان تاکید کرد: پاسخ های نمایندگان ویژه رئیس جمهور قانع کننده نبود بنابراین در عرض یک هفته آینده اگر حد نصاب لازم در خصوص تعداد نمایندگان سئوال کننده وجود داشت و یک چهارم تعداد نمایندگان سئوال کننده در سئوال از رئیس جمهور مصر بودند این موضوع در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: سئوال کنندگان از رئیس جمهور خواستار پرداخت سود متعارف و اصل سپرده های مردم که در موسسات مالی و اعتباری دچار مشکل شدند، هستند.

وقف چی ادامه داد: سئوال کنندگان معتقدند باید با فساد در این موسسات برخورد شود و عواملی که پول ها را جابجا کردند و مسئولانی که در قبال برخی اقدامات سکوت کردند مجازات شوند.

وی گفت: آخرین تعداد امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور تا این لحظه ۸۰ نفر هستند.

سئوال جمهور نمایندگان کننده کنندگان تعداد موسسات سپرده