برگزیده ها
آشوبگران خیابان پاسداران تهران هیچ نسبتی با مردم گناباد ندارند/ رسانه‌ها پسوند «گنابادی» را برای آشوبگران به کار نبرند

مازندمجلس: نماینده گناباد در مجلس با تاکید بر اینکه آشوبگران خیابان پاسداران تهران هیچ نسبتی با مردم گناباد ندارند از رسانه‌ها خواست پسوند «گنابادی» را برای آنان به کار نبرند.

مازندمجلس:، حمید بنایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 2 اسفند طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به اغتشاش جمعی منصوب به دراویش در تهران گفت: این واقعه بازتاب‌های گوناگونی در رسانه‌ها داشته است و وجهه نامناسبی از مردم گناباد ایجاد کرده است.

وی مردم گناباد را مردمی نجیب و وفادار به انقلاب و رهبری خواند و اظهار داشت: در طول 4 دهه عمر انقلاب اسلامی حتی یک مورد اغتشاش در این شهر روی نداده است و آشوبگران روز دوشنبه تهران خیابان پاسداران هیچ نسبتی با مردم این شهر ندارند.

بنایی در ادامه از رسانه‌ها خواست تحت هیچ شرایطی پسوند «گنابادی» را برای این جمع آشوبگر به کار نبرند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار باشد گناباد از طریق اشخاص معرفی شود باید به نام مرحوم بهلول گنابادی اشاره کرد که رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان عجوبه یاد کردند و نیز دیگر شهدایی که مردم این شهر تقدیم انقلاب کرده‌اند.

گناباد انقلاب بنایی گنابادی رسانه‌ها تهران اسلامی آشوبگران نماینده اغتشاش اشاره شورای نبرند ندارند شفاهی تذکری خیابان پاسداران نسبتی پسوند