برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی قوه‌قضاییه از دادستانی تهران خواست هرچه‌ سریع‌تر پرونده افرادی که اقداماتی مشابه جریانات تکفیری و داعشی داشتند را تکمیل کند.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در واکنش به حوادث اخیر خیابان پاسداران،گفت: اگر کسانی از طریق قانون شکنی مخل نظم و امنیت و آرامش مردم شوند و بخواهند با فشارهای داخل و بیرون برای مردم اضطراب و دلهره ایجاد کنند، باید به طور جد در مقابل آن ایستاد.
به گزارش نامه نیوز وی افزود:یک فردی به اتهام سرقت یا احیانا داشتن ماشین سرقتی مورد بازخواست قرار گرفته و می‌خواهند از او تحقیق کنند. عده‌ای به صورت قلدرمابانه و برخلاف قانون می‌خواهند خواسته خود را به کرسی نشانده و در مقابل پلیس ایستادگی کنند.
معاون اول قوه قضائیه با انتقاد از این رفتارها گفت: این افراد با الهام گرفتن از برخی جریان‌های بیرون و تحریکات شبکه‌ها و ماهواره‌های معاند و برخی افراد در داخل کشور اقداماتی انجام دادند که مردم ما شاهد بودند. بعضی از اموال و اتومبیل مردم را به آتش کشیدند، اخلال در رفت و آمد ایجاد کردند و خیلی از کاسبان را از کسب و کار باز داشتند.
وی از ورود دادستانی تهران به موضوع حوادث خیابان پاسداران خبر داد و گفت: دادستان تهران با تمام توان و امکانات وارد شده و تا به امروز هم این مسائل را دنبال کردند.به دادسرای تهران تاکید شده که با سرعت، جدیت و کمک سیستم انتظامی و اطلاعاتی در مورد همه عوامل مخل آرامش و امنیت مردم و کسانی که تخریب داشته و برای به شهادت رساندن عزیزان ما اقداماتی مشابه جریانات تکفیری و داعشی داشتند، با تمام توان وارد شده و هرچه سریع تر پرونده آن ها را تکمیل کنند.
محسنی اژه ای تصریح کرد: کسانی که در این راستا مجرم هستند هر چه زودتر باید به مجازات متناسب قانونی برسند.
خیابان کسانی تهران پاسداران ایجاد بیرون مقابل افراد داشتند اقداماتی آرامش می‌خواهند قانون قانونی مجازات زودتر قلدرمابانه خواسته حوادث محسنی امنیت