برگزیده ها
بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده غرب کشور باندبازی به راه انداخته است

مازندمجلس: نماینده قصرشیرین در مجلس با اشاره به اینکه تاکنون یک واحد کلنگ‌زنی در سر پل ذهاب صورت نگرفته است،‌گفت:بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده باند بازی به راه انداخته است.

مازندمجلس:، فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین و سر پل ذهاب در مجلس شورای اسلامی عصر امروز طی تذکری شفاهی در صحن مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: بنیاد مسکن که مجری طرح‌های مسکن در مناطق زلزله‌زده است عملا باند بازی به راه انداخته است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن باید از مصالح نو در جریان بازسازی‌ها در مناطق تخریب شده استفاده کند، اظهار داشت: مناطق زلزله زده غرب کشور در اثر پس لرزه‌های پس از زلزله دچار صدمات بیشتر شده اما این بنیاد به این موضوع اعتنا نمی‌کند.

تجری با ذکر این نکته که بنیاد مسکن رویکرد مشخصی در زمینه احداث سرویس‌های بهداشتی برای زلزله‌زدگان ندارد، گفت:800 نفر در اثر تخریب واحدهای شهرک صنعتی سرپل ذهاب بیکار شدند اما به جهت سخت‌گیری بانک‌ها در مورد ضامن و وثیقه نتوانسته‌اند وام بگیرند.

نماینده مردم قصرشیرین با تصریح بر اینکه خسارت‌های وعده داده شده در قبال فوت شدگان زمین لرزه هنوز از سوی هلال احمر به بازماندگانشان پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: تاکنون حتی یک واحد کلنگ زنی در سرپل ذهاب صورت نگرفته است.

بنیاد مناطق اینکه تخریب زلزله نماینده زلزله‌زده شفاهی تذکری انداخته