برگزیده ها

مازندمجلس: مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز 7458 هواپیمایی کیش ایر به علت شکستن شیشه جلوی هواپیما درخواست فرود در فرودگاه اصفهان کرده و به منظور حفظ ایمنی پرواز با تایید درخواست، در شرایط عادی در اصفهان فرود آمد.

مازندمجلس: رضا معمار  در رابطه با فرود پرواز شماره 7458 شرکت هواپیمایی کیش ایر اظهار کرد: این پرواز از کیش به سمت کاشان در حرکت بود که به خاطر شکستن شیشه جلو درخواست فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کرده و با صدور مجوز در این فرودگاه در شرایط عادی به زمین نشسته است.
به گزارش نامه نیوز وی ادامه داد: این فرود اضطراری نبوده و تنها به خاطر اطمینان از ایمنی و سلامت مسافران انجام شده است. مسافرین این پرواز با هماهنگی‌های انجام شده با تاکسی به سمت کاشان حرکت کرده‌اند.
 با وجود اینکه در برخی رسانه‌ها علت شکسته شدن شیشه هواپیما برخورد یک پرنده با شیشه عنوان شده است، لیلی اسدی- مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش ایر علت شکسته شدن شیشه را تغیر در دما عنوان کرده است. پرواز بعدی این هواپیما لغو و به زمان دیگری موکول شده است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان همچنین از تغییر مسیر پرواز بوشهر- اصفهان ایران ایر به شماره 224 خبر داد و گفت: این پرواز به علت وجود رعد و برق به سمت فرودگاه شیراز تغییر مسیر داد. پروازهای شماره 3872 آسمان مسیر اهواز- اصفهان و 3379 ایران ایر از شیراز به اصفهان نیز به فرودگاه‌های مبدا بازگشتند.

پرواز اصفهان فرودگاه شماره کاشان شیراز عنوان روابط تغییر عمومی هواپیما بهشتی تاکسی اضطراری هواپیمایی مسافران شکسته