برگزیده ها

مازندمجلس: سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با توجه به آغاز سال نو شمسی و‌ در پیش بودن نوروز و سفر بیشتر گردشگران ایرانی به ارمنستان ، از مقام های این کشور خواست تسهیلات بیشتر و بهتری به ایرانی ها ارائه دهند.

مازندمجلس: سید کاظم سجادی در دیدار با 'سورن کارایان' وزیر اقتصاد و منابع طبیعی ارمنستان خواستار فراهم شدن امکانات و تسهیلات برای گردشگران ایرانی ، افزایش علایم رانندگی و غذای حلال بیشتر شد. 
به گزارش نامه نيوز، سجادی همچنین خواستار برداشته شدن و حذف دوزبلاغ و عوارض عبور و مرور کامیون ها و اتوبوس های ایرانی از سوی مقام های ارمنی برای سهولت در تردد وسایل نقلیه دو کشور شد. 
به گفته شاهدان مسیر زمینی ایران به ارمنستان علایم رانندگی کافی برای افراد ناآشنا به مسیر ندارد و بارها خودروهای ایرانی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی ارمنستان در طول مسیر متوقف و جریمه شده اند. 
اکثر رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند، معتقدند که علائم هشدار دهنده در مقابل خود مشاهده نمی کنند اما به دلایل مختلف از جمله تخطی از سرعت مطمئنه متوقف می شوند. 
سفیر کشورمان در این دیدار که رییس عالی و مسئول سازمان تجار و بازرگانان ایرانی نیز حضور داشت، بر افزایش تعاملات این اتحادیه و شرکت های ایرانی و ارمنی با نهادهای مسئول ارمنستان به منظور روان سازی تجارت بین دو‌کشور نیز تاکید کرد. 
طرفین در ادامه بر اهمیت ارتباط بیشتر شرکت های ایرانی و ارمنی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد مغری تاکید کردند و قرار شد با تشکیل کمیته ای مرکب از نمایندگان سفارت، اتحادیه تجار، گمرگ و اتاق های بازرگانی مسائل و مشکلات موجود بین طرفین بررسی شود. 

ایرانی ارمنستان رانندگی بیشتر ارمنی خواستار متوقف اتحادیه تاکید مسئول دیدار تسهیلات گردشگران سجادی افزایش علایم