برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر خارجه ترکیه بدون اشاره به اقدام کشورش در نقض حاکمیت ملی سوریه خواستار فشار ایران و روسیه بر دمشق در مسئله غوطه شرقی شد.

مازندمجلس: با افزایش وخامت اوضاع در غوطه شرقی سوریه، وزیر خارجه ترکیه از ایران و روسیه خواستار افزایش فشارهایشان بر دولت دمشق شد. آنکارا مدعی است که غوطه شرقی توسط دمشق بمباران می شود و با فشار تهران و مسکو بر دمشق این حملات متوقف می شود. این در حالی است که اقدامات وحشیانه در غوطه شرقی توسط گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره انجام می پذیرد.
به گزارش نامه نيوز،بر اساس اين گزارش، چاووش اغلوو همچنین با اشاره به این نکته که حمله‌های نیروهای طرفدار دولت در استان ادلب در شمال سوریه نقض توافق سه جانیه میان ایران، ترکیه و روسیه بشمار می آید مدعی شد: روسیه و ایران باید دولت سوریه را از حمله های بیشتر باز دارند.
این در حالیست که سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز طی سخنانی با اشاره به این موضوع که عدم حصول آتش بس در سوریه به دلیل روشن نبودن مواضع ائتلاف تحت رهبری آمریکا در برابر جبهه النصره از یک سو و اقدامات خرابکارانه این گروه تروریستی از سوی دیگر است، در عین حال از پشتیبانی مسکو از طرح آتش بس سوریه خبر داد. 
روسیه سوریه ترکیه النصره گزارش اشاره تروریستی خارجه خواستار افزایش اقدامات