برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس جمهوری آمریکا گفت ما نمی خواهیم در انتخابات میاندوره ای سنا ببازیم،اگر محافظه کاران درانتخابات شرکت نکنند، دموکرات ها حق داشتن اسلحه را خواهند گرفت.

مازندمجلس: دونالد ترامپ روز جمعه در جمع محافظه کاران آمریکا افزود: ما نمی خواهیم اجازه دهیم انتخابات میاندوره ای ضد ریاست جمهوری باشد.
به گزارش نامه نیوز وی ادامه داد: شما باید مبارزه کنید و گرنه در سوی دیگر دموکرات های دیوانه هستند. شاید بگویید دیگر نباید رای بدهم برای این که مرد محبوبم انتخاب شده است اما در انتخابات میاندوره ای بازنده خواهید شد.
رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: من فکر می کنم دولت من بیشترین توفیق را نسبت به همه دولت های دیگر داشته است. موضوع زیبا این است که در ارتباط با کاهش مالیات کسی فکر نمی کرد بتوانیم این کار را انجام دهیم و یکی از محبوبترین مصوبات شده است.
ترامپ خطاب به محافظه کاران گفت: اگر رای ندهید می بازیم و در انتخابات ریاست جمهوری آینده مشکل ایجاد خواهد شد. ما هرگز نباید نگران باشیم، حتما در انتخابات میاندوره ای شرکت کنید.وی افزود: اگر دموکرات ها رای بیاورند قانون مالیات را تغییر می دهند و حق داشتن افراد به اسلحه را سلب می کنند. شما ترجیح می دهید متمم قانون اساسی را داشته باشید یا کاهش مالیات ها را؟ من می گویم متمم قانون اساسی.
رئیس جمهوری جمهوریخواه آمریکا ادامه داد: با همه اتفاقاتی که می افتد ما رسانه های حقه بازی داریم. دموکرات ها قساوت های زیادی را مرتکب شده اند.
ترامپ اضافه کرد: نه تنها کاهش مالیات را تصویب کردیم که خیلی ها می گفتند نمی توانید انجام دهید. در تاریخ آمریکا هیچ رئیس جمهوری این همه مقررات را در طی دوره تصدی کارش در مقایسه با کاری که فقط در یکسال انجام داده ایم، از بین نبرده است. وی تاکید کرد: مقررات همان قدر تاثیر داشت که کاهش مالیات داشته است؛ ما به جنگ علیه انرژی آمریکا و ضد زغال سنگ پاک را پایان دادیم.
رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: پیمان اقلیمی پاریس فاجعه بار بود. بعضی ها می گفتند امضا می کنم برای این که اگر این کار را نمی کردم اذیتم می کنند. اگر شما یک حوض در پشت خانه داشتید، نامش را دریاچه می گذاشتند تا بتوانند مقررات زیست محیطی را بر آن اعمال کنند.ترامپ که گاهی خارج از نطق نوشته شده، حرف می زد، گفت: این نطقی که نوشته شده است، ملال آور است، نطق عالی است اما گاهی کسالت آور است. دوست دارم بعضی وقت ها از آن خارج شوم.
وی مدعی شد: شرکت ها به طرف آمریکا ساری و جاری شده اند، چه زمانی چنین موضوعی را شاهد بوده اید؟ به بازار سهام نگاه می کنم، 37 درصد افزایش یافته است. بعد از 14 ماه پس از انتخابات، خودش را تطبیق داد. گاهی به بازار سهام می گویم آرام شود، هنوز 7 سال از دوره کارم باقی مانده است.
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: در سال 2011 آغاز کاری بود که الان کردیم، در پایان این دوره همه راضی خواهند بود. با نیروهای زیادی در حال پیکار هستیم. کارهایی که برای کشورمان ماندگار است. 700 میلیون دلار برای ارتش مان تصویب کردیم.
ترامپ در ادامه اظهاراتش به برجام و توافق بین المللی هسته ای با ایران هم اشاره و تصریح کرد: ما توافق یک طرفه هسته ای با ایران را تایید نکردیم. چه کسی شنیده که 150 میلیون دلار را تقدیم کنند؟
وی جان کری وزیر خارجه اوباما را بدترین مذاکره کننده ای دانست که وجود داشته است و باراک اوباما را البته نفر اصلی خواند.
رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به این که پول های آزاد شده اموال ایران بوده که به ناحق در تصرف آمریکا قرار داشته است، گفت: 1.8 میلیارد دلار پول نقد را به تهران دادند. چرا این کار را کردید؟ ما توافق هسته ای را تایید نکردیم.
ترامپ تاکید کرد: ما با کسانی که سوء رفتار دارند، بدترین رفتار را خواهیم داشت، این چیزی است که من می خواهم و باید انجام شود.
وی درباره اقدام مخالف مصوبه شورای امنیت و سازمان ملل متحد خود مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی هم گفت: ما رسما قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناختیم. هر رئیس جمهوری در این کمپین این وعده را داد اما هرگز این کار را نکرد.
رئیس جمهوری آمریکا افزود: من می گویم چرا. در مبارزات انتخاباتی گفتم، خیلی از کشورها گفتند که نباید انجام شود و من گفتم که کار درستی است و این کار را کردم اما روسای جمهوری دیگر دروغ گفتند و این کار را نکردند.
ترامپ ادامه داد: ما به وعده هایمان برای بازسازی ارتش و حذف لوایح مربوط به کاهش بودجه پدافند ملی عمل کردیم. اگر ارتش قوی نداشته باشید ممکن است جوامعمان را از دست بدهیم.
آمریکا جمهوری ترامپ انتخابات مالیات کردیم گفتند ادامه میاندوره افزود قانون توافق تاکید مقررات دموکرات نباید میلیون نکردیم تایید نوشته پایان برجام بازار تصریح اشاره عنوان پایتخت رسمیت رفتار اوباما بدترین دیوانه شنیده پاریس اقلیمی دریاچه ریاست خواهیم محافظه پیمان اضافه زیادی تصویب باشید اساسی تقدیم کاران