برگزیده ها
عملکرد بنیاد مسکن شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه را به «شهر ارواح» تبدیل کرده است

مازندمجلس: نماینده مردم پاوه در مجلس با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: شهرهای این مناطق به شهر ارواح تبدیل شده‌اند.

مازندمجلس:شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی ، درباره وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: در رسیدگی به وضع این مناطق کوتاهی‌های زیادی صورت گرفته است و اگر مسئولان به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره رسیدگی به وضع مردم توجه می‌کردند، اوضاع این مناطق به شکل امروز نبود.

* وضع روستاها به‌واسطه عملکرد سپاه از شهرها بهتر است

وی با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهارداشت: در روستاها به برکت حضور سپاه و بسیج 80 تا 90 درصد مشکلات حل شده است و ما ندیدیم که کسی از مردم روستایی در مناطق زلزله‌زده گله‌مند باشد، چرا که بسیج و سپاه عمده تعهدات خود را به انجام رساندند.

نادری در ادامه گفت: اما در داخل شهرها که مسئولیت بازسازی آن با بنیاد مسکن بوده هنوز مشکلات فراوانی وجود دارد.

وی تصریح کرد: امروز زندگی و تردد در شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه مشکل است، چرا که این شهرها به شکل شهر ارواح درآمده‌اند.

نماینده مردم پاوه در مجلس گفت: نخاله‌های ساختمان‌های تخریب‌شده در شهرهای کرمانشاه هنوز جمع‌آوری نشده است و در کوچه‌ها و خیابان‌ها رها شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز به‌واسطه عملکرد سپاه و بسیج وضعیت روستاهای مناطق زلزله زده کرمانشاه به مراتب از شهرهای این مناطق بهتر است، اظهار داشت: امروز نحوه آواربرداری بنیاد مسکن، خود تبدیل به معضلی برای شهرهای زلزله زده کرمانشاه شده است.

مناطق کرمانشاه شهرهای عملکرد بنیاد زلزله‌زده امروز زلزله شهرها مشکلات رسیدگی به‌واسطه روستاها اسلامی ارواح گفت‌وگو تبدیل شورای درباره نادری وضعیت