برگزیده ها
عضو کمیسیون عمران: زد و بندی بین آخوندی و مجلس نیست / وزیر راه برای ارائه توضیحاتی درباره سانحه هواپیمای ATR به مجلس می رود

مازندمجلس: عضو کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه هیچ زد و بندی بین این کمیسون و وزیر راه و شهرسازی وجود ندارد، گفت: از آقای آخوندی دعوت کردیم هفته آینده بابت ارائه توضیحات درباره سانحه هواپیمای ATR در مجلس حاضر شود.

مازندمجلس: هاشمی تختی در جمع خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی دریایی با اشاره به اخباری درباره زد و بند اعضای کمیسیون عمران برای عدم استیضاح تعدادی از وزرا اظهار داشت: کمیسیون عمران از وزیر راه و شهرسازی دعوت کرده تا توضیحاتی درباره علت سانحه هواپیمای ATR ارائه دهد و اساسا قبل از طرح استیضاح وزیر راه باید درباره این سانحه به نمایندگان اطلاعات و توضیحات بدهد.
وی با اشاره به حضور آخوندی در مجلس گفت: هفته آینده وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران دعوت می‌شود.
این عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در این حوزه منطقی عمل کنیم و تحت تاثیر نگاه‌های سیاسی قرار نگیریم، گفت: مردم مطمئن باشند در این‌باره مو را از ماست جدا می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه هیچ زد و بندی بین کمیسیون عمران و وزیر راه وجود ندارد، گفت: نگران آن نیستیم که کسی به ما برچسب بزند.
هاشمی تختی تاکید کرد: هدف ما کمک به دولت در سطح کلان است اما اگر ثابت شود کسی به وظایف خود به خوبی عمل نکرده ما به وظایف خود به خوبی عمل می‌کنیم.
این عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: اگر مشخص شود کسی در وقوع این سانحه کوتاهی کرده است ما محکم پای استیضاح او می ایستیم.

کمیسیون عمران سانحه درباره می‌کنیم استیضاح تاکید شهرسازی وظایف اینکه هواپیمای آخوندی ارائه توضیحاتی هاشمی اشاره