برگزیده ها
عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران مدبرانه بود

مازندمجلس: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تهران را مدبرانه و قابل تقدیر دانست و بر برخورد قاطع با بانیان اصلی آن تاکید کرد.

مازندمجلس:سیداحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت، در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران به گونه‌ای عمل کرد که این موضوع زیاد دامن پیدا نکند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر چند در این حوادث ناگوار چند نفر از پرسنل نیروی انتظامی مظلومانه به شهادت رسیدند، اما نحوه برخورد نیروی انتظامی با این موضوع مانع از بروز تنش‌های جدی در کشور شد.

وی با بیان اینکه عده‌ای ماجراجو و سودجو در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر تهران امنیت مالی و جانی مردم منطقه را به خطر انداختند، اضافه کرد: رویه نیروی انتظامی در این زمینه مانع از لطمه‌ زدن جدی به امنیت مردم شد.

علوی افزود: تامین امنیت پایدار رسالت و وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است و باید در هر گونه مسائلی که به امنیت ملی ربط دارد، مداخله جدی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر تهران را مدبرانه و قابل تقدیر دانست و بر برخورد قاطع با بانیان اصلی این اغتشاشات تاکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل در هر کشوری امنیت پایدار است که نیروهای مسلح نقش حیاتی در این بخش دارند و هر کس که بخواهد این امنیت را بر هم بزند باید با آن قاطعانه برخورد شود.

چ

امنیت نیروی انتظامی اغتشاشات تهران سنندج نماینده دیواندره برخورد کامیاران شورای پایدار اسلامی شهرستان‌های پاسداران عملکرد خیابان مدبرانه موضوع