برگزیده ها
تأثیرگذاری طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در گرو بصیرت مدیران است

مازندمجلس: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: تأثیرگذاری طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در گرو تقویت بصیرت مدیران در پست‌های اقتصادی است.

مازندمجلس:محمدرضا منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه تأثیرگذاری طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی در گرو تقویت بصیرت مدیران در پست‌های اقتصادی است، اظهار کرد: اجرای موفق این طرح در پیشرفت، ارتقای بهره‌وری و توسعه جامعه در زمینه‌های مختلف مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه در جامعه‌ای که فساد کم باشد، مسیر توسعه با شتاب بیشتری طی می‌شود، افزود: در صورتی که فساد در بخش مالی، پولی و اقتصادی به کمترین میزان برسد در کنار پاک دستی افرادی که تصدی‌گری سمت‌های مدیریتی را دارند، می‌توانیم شاهد پویایی اقتصاد باشیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بیان کرد: پویایی اقتصاد با حضور افراد امانتدار و سالم در پست‌های مدیریتی و اجرائی و به‌کارگیری مسئولان باهوش و بصیر که تحت هیچ شرایطی اغوا نشوند و به بیت‌المال دست‌درازی نکنند، امکان‌پذیر است.

منصوری با اشاره به اینکه اجرای درست طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی با دوری از خدشه واردکردن به آبروی افراد مورد نظر است، گفت: نظارت و کنترل دقیق و مداوم در اجرای صحیح طرح مذکور نیز مؤثر است.

وی افزود: در اجرای این طرح برخورد با مفسدان اقتصادی باید برابر قانون اقدام شود و با مجازات سخت مسیر را برای تکرار جرم ببندیم.

ی

اقتصادی اجرای اینکه اشاره مبارزه مفاسد افزود مدیریتی پویایی افراد اقتصاد توسعه پست‌های بصیرت مدیران منصوری نماینده تأثیرگذاری