برگزیده ها
شعار «تبریز شهر اولین‌ها» را باید در عمل نشان دهیم/ تیم‌های تبریزی در مسابقات برون مرزی ‌‌سفیر خوبی برای تبریز 2018 باشند

مازندمجلس: نایب رئیس اول مجلس موفقیت‌های سازمان ورزش شهرداری تبریز را موجب نشاط و سربلندی مردم این شهر دانست و گفت: اینکه در شعار می‌گوئیم تبریز شهر اولین‌ها است، باید در عمل هم این موضوع را نشان دهیم‌.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز، مسعود پزشکیان در دیدار با علی‌رضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم های این سازمان، اظهار کرد: به شخصه افتخار می‌کنم که تیم‌ها و نمایندگان شهرمان در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش، علم و هنر به موفقیت‌های زیادی دست می‌یابند و پیروزی‌های اخیر تیم های شهرداری به خصوص قهرمانی تاریخی تیم بسکتبال شهرداری تبریز که برای اولین بار در تاریخ این رشته ورزشی در استان رقم خورد، باعث خوشحالی من و همشهریانمان شد‌.

نایب رئیس اول مجلس گفت: نگرش ما این است که شعار "‌تبریز شهر اولین‌ها‌" را در عمل نیز نشان دهیم و این شعار باید باعث شود تا مسیری که انتخاب می‌کنیم در نوع خود اولین باشد و دیگران از ما الگوبرداری کنند و ما بتوانیم همیشه پیشقدم باشیم و ما باید راه‌های درست را پیدا کنیم و راحت‌تر به قله‌های موفقیت برسیم و با عزت زندگی کنیم‌.

نمایندهٔ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به مدیریت علیرضا رحیمی در سازمان ورزش شهرداری تبریز، عنوان کرد: علیرضا رحیمی اکنون مسئولیت سازمان ورزش شهرداری تبریز را بر عهده دارد و با توجه به شناختی که از ایشان دارم، با عشق و علاقه کار می‌کند و هوش، تجربه، انگیزه و ارتباطات خوبی دارد که من فکر می‌کنم برای ورزش شهرداری بسیار موثر خواهد بود و ما هم در کنار ایشان هستیم و کمک می کنیم تا شهرمان حرکتی رو به جلو داشته باشد‌.

وی افزود:‌ رحیمی ایده‌های خوب و برنامه های جالبی در ذهن دارد و چون یک مدیر عملیاتی است، انشاألله ایده‌هایی که در ذهن دارد را در عمل انجام دهد و من اطمینان دارم که با عمل به این ایده‌ها، پیشرفت بسیار خوبی در ورزش شهرمان خواهیم داشت‌.

پزشکیان در ادامه به حمایت شهرداری از تیم‌های ورزشی شهر تبریز اشاره کرد و گفت: اینکه تیم های شهرداری در کشور مقام می‌آورند، قطعا ناشی از حمایت و کار خوب و سرمایه‌گذاری مدیران شهرداری است و روی این موفقیت‌ها وقت و انرژی گذاشته شده است و امکانات لازم به مربیان و ورزشکاران تخصیص یافته و بستر موفقیت فراهم شده است و من باید از مجموعه شهرداری بابت رقم زدن این موفقیت ها قدردانی کنم‌.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در تبریز با حضور تیم‌ها و ورزشکاران دیگر کشورها می‌تواند در معرفی تبریز 2018 نقش موثری ایفا کند، تصریح کرد: ما برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر تبریز 2018 می‌توانیم از ظرفیت‌های ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی استفاده کنیم، مثلا ما می‌توانیم مسابقاتی برگزار کنیم و از کشورهای همسایه دعوت کنیم تا به تبریز بیایند و از نزدیک با جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی و دیگر ظرفیت‌های ارزشمند شهرمان آشنا شوند.

نایب رئیس اول مجلس تصریح کرد: مسابقات ورزشی می‌تواند ارتباط‌ها را نزدیک کند و تماشاگرانی از دیگر کشورها به تبریز بیایند و هتل‌ها، بازارها، مناطق گردشگری و ... رونق بیشتری پیدا کند و شادابی و نشاط اجتماعی را نیز افزایش یابد‌.

پزشکیان گفت: در برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت تبریز 2018 چنانچه شهرداری پیشقدم شود، ما با وزارتخانه صحبت می‌کنیم تا این اتفاق رخ دهد و در وزارت ورزش هم تلاش بر این است که میزبانی بعضی از مسابقات به تبریز داده شود و برگزاری مسابقات اخیر کشتی جام جهان پهلوان تختی در تبریز نمونه‌ای از این کار بود و البته اگر تیم‌های تبریز هم در مسابقات برون مرزی حضور پیدا کنند، می‌توانند معرف و سفیر خوبی برای تبریز 2018 باشند.

ج/

تبریز شهرداری مسابقات ورزشی شهرمان رحیمی برگزاری موفقیت پزشکیان تیم‌های اشاره می‌تواند کشورها معرفی ظرفیت‌های نزدیک گردشگری بیایند ورزشکاران می‌توانیم تصریح پیشقدم تیم‌ها می‌کنم موفقیت‌های باشند اولین می‌کنیم حمایت بسیار علیرضا اینکه