برگزیده ها
دریافت هزینه 400 هزارتومانی برای هر هکتار آب کشاورزی ظلم است/ بهسازی و تجهیز راه‌ها به علائم راهداری ضرورت دارد

مازندمجلس: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همکاری همه‌جانبه کشاورزان تاکید کرد و گفت: دریافت هزینه 400 هزارتومانی برای هر هکتار آب کشاورزی ظلم است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدمهدی افتخاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شفت در سالن میرزایی شفتی فرمانداری اظهار کرد: شفت قابلیت توسعه و تبدیل به قطب گردشگری را دارد و باید مصوبات لایه دولت در این زمینه حتماً موردمطالعه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه ماحصل تلاش مسئولان باید فراجناحی باشد افزود: اگر طرح‌ها و اقدامات انجام‌شده توسط مسئولان در شهرستان شفت برای مردم باشد و جناحی نباشد حتماً مورد تجلیل مداوم مردم قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی در شهرستان مردم را آزرده‌خاطر کرده گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی باید نگاه بلندمدت داشت و در مشارکت‌ها علاوه بر مشارکت مردم از اسراف بیت‌المال جلوگیری کرد. 

عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه در برخی از نقاط طرح‌هایی را اجرا کرده‌ایم که با بافت تاریخی و فرهنگی در تعارض هست تصریح کرد: نباید همچون برخی از طرح‌ها در شهرهای هم‌جوار طرح‌هایی را اجرا کرد که پس از مدتی آن را به هم ریخت و بیت‌المال را اسراف کرد.

افتخاری به لزوم بهسازی راه‌ها در شفت تاکید کرد و افزود: شفت شهرستانی با رویکرد گردشگری است و باید راه‌ها را به‌ علائم و امکانان راه‌سازی تجهیز کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده مجلس در بخش کشاورزی گفت: مجلس با توجه به خشکسالی اخیر تحصیلات قابل‌توجهی در  بانک کشاورزی تکلیف کرده که بازوی کشاورزان باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شیوه‌های آبیاری کشاورزی باید تغییر کند اظهار کرد: انهار و آب‌بندآن‌ها فضای خدادادی است که باید در تأمین آب کشاورزی و گردشگری سال از آن‌ها بهره گرفت و شیوه‌های نوین آبیاری را جایگزین آن کرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با ظلم خواندن تعرفه 400 هزارتومانی برای هر یک هکتار از مصرف آب کشاورزی گفت: باید دست کشاورزان را گرفت و از تحمیل هزینه‌های گزاف به تولید ازجمله کشاورزی خودداری کرد.

افتخاری با اشاره به افزایش منابع هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال 97 افزود: بخش یارانه‌ها در لایحه سال 97 تقویت‌شده و ارقام قابل‌توجهی به تولید، سلامت و غیره اختصاص‌یافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دل به دست آوردن راحت است اما حفظ آن دشوار گفت: باید تلاش کرد تا روزبه‌روز خدمت به مردم افزایش یابد و نام ایرانی در جهان به نیکی یاد شود.

خ

کشاورزی اینکه شورای بابیان نماینده گردشگری افتخاری شهرستان راه‌ها شهرستان‌های افزود اسلامی اشاره طرح‌هایی بیت‌المال شیوه‌های افزایش یارانه‌ها لایحه تولید آبیاری کشاورزان اسراف قابل‌توجهی طرح‌ها تجهیز علائم بهسازی هکتار هزارتومانی اظهار حتماً انجام‌شده اقدامات مسئولان تاکید عمرانی