برگزیده ها
نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب در مازندران منصوب شد

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین نواب، در حکمی دکتر محمدرضا باقری را به عنوان «نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب در استان مازندران» منصوب کرد.

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، طی حکمی، دکتر محمدرضا باقری از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه را به عنوان «نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب در استان مازندران» منصوب کرد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این حکم خطاب به دکتر باقری آورده: با توجه به شایستگی ها و سوابق حضرتعالی و نیز براساس حسن اعتمادی که به شما دارم، در راستای بیانیه رسالت دانشگاه، جنابعالی را به عنوان «نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب در استان مازندران» منصوب می نمایم. امیدوارم در ایفای این مسئولیت مهم باجدیت و دقت فراوان عمل نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین «فراهم آوردن زمینه برگزاری آموزش های آزاد و کوتاه مدت»، «فراهم سازی زمینه همکاری با نهادها و موسسات حوزوی و دانشگاهی»، «بستر سازی بریا جذب دانشجوی متمرکز و غیرمتمرکز در دوره های حضوری و غیر حضوری» و همچنین «گسترش فعالیت ها با توجه به ظرفیت های محلی و منطقه ای» را از ماموریت های نماینده دانشگاه ادیان و مذاهب در استان مازندران ابلاغ کرده است.

مازندمجلس حوزه ادیان