برگزیده ها

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر احمدی‌نژاد معتقد به آزادی و دموکراسی بود چرا زمانی مردم را خس و خاشاک می‌نامید؟ برخی از افراد که نقد قانونی و منصفانه به ایشان داشتند هنوز در زندان‌ها به سر می‌برند.

مازندمجلس: غلامرضا انصاری از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی درباره شیوه برخود با محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری سابق اظهار کرد: مشکل روانی ایشان از زمانی که روی کارآمد مشخص بود. بیش از 120 نفر از متخصص‌های رشته‌های مختلف پزشکی رسماً نامه نوشتند و اشاره کردند که ایشان نیاز به مراجعه به روان‌پزشک دارد ولی متأسفانه گوش شنوایی نبود و 8 سال در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی برای کشور فاجعه ایجاد شد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: واقعیت این است که این خسارت‌هایی که توسط احمدی‌نژاد به کشور وارد شده قابل جبران نیست.
انصاری گفت: شعار انقلاب اسلامی ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و آرزوی همه انقلابی‌ها و همه کسانی که پیرو امام (ره) هستند این بوده که ما زندان‌ها را تبدیل به دانشگاه کنیم. بر این اساس قطعاً ما با برخورد قضایی و برخورد سلبی برای هیچ انسانی موافق نیستیم. ولی به هر صورت در کفاره حمایتی که اصولگرایان در طول هشت سال گذشته از جریان احمدی‌نژاد داشتند حالا هم خودشان وهم کل کشور آسیب‌دیده است.
 او ادامه داد: امیدواریم تجربه تلخی که در جریان یک دست کردن کل حاکمیت توسط اصولگرایان در دوره نهم و دهم اتفاق افتاد درس عبرتی برای آیندگان باشد و با صبر و تحمل و با پاسخ منطقی تلاش شود که جامعه آگاهی پیدا کند و از یک سوراخ مؤمن دو بار گزیده نشود. امیدواریم که تجربه تلخ و سرنوشت شومی که در کشور ایجاد شد در آینده تکرار نشود. انصاری تصریح کرد: ما معتقدیم که در یک فضای آزاد، یک فضای گفتمانی و منطقی اصلاحات به‌پیش می‌رود. ما بااینکه هوچی‌گری و شارلاتانیزم و حرکت‌های غیرمنطقی و خشن توسط هرکسی، مخالفیم و معتقدیم که حاکمیت آنارشیسم، پوپولیسم و جنجال برای کشور مضر است و به هر صورت باید به سمتی برویم که برخوردها منطقی و در چارچوب هنجارهای پذیرفته‌شده و قانونی باشد.
 عضو شورای مرکز حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اظهار کرد: قطعاً بنده به‌عنوان یک اصلاح‌طلب نه شیوه احمدی‌نژاد را می‌پسندم و نه اعتقاد به برخورد تند و خشن دارم.
 او افزود: ولی باید گفت اگر احمدی‌نژاد معتقد به آزادی و دموکراسی بود چرا زمانی مردم را خس و خاشاک می‌نامید؟ از کسانی که نقد قانونی و منصفانه به ایشان داشتند هنوز در زندان‌ها به سر می‌برند. اگر قرار به دفاع از آزادی بود در همان زمانی که در قدرت قرار داشت باید این کار را می‌کرد و نه حالا که تخلفات گسترده دوران حاکمیتی او اتفاق افتاده و تنها بخش ناچیزی از تخلفاتش توسط قوه قضاییه پیگیری می‌شود، صدایش درآمده و شعار آزادی و دفاع از حقوق شهروندی می‌دهد.منبع:اعتماد آنلاین
احمدی‌نژاد آزادی اسلامی برخورد کسانی زمانی منطقی قانونی داشتند زندان‌ها اصولگرایان قطعاً تجربه معتقدیم اتفاق حاکمیت امیدواریم جریان مختلف جبران خاشاک اعتقاد دموکراسی انصاری شورای ایجاد سیاسی اظهار اتحاد اصلاح‌طلب