برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده ایتالیا در فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری بر لزوم تلاش‌ این فدراسیون برای مقابله با خصوصی‌سازی تاکید کرد.

مازندمجلس: «پیرپائولو لئوناردی» در دومین روز نشست فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری گفت: ما کار خود را برای استقلال و رفاه مردم ادامه می‌دهیم و از تلاش‌ها برای مقابله با امپریالیسم حمایت‌ می‌کنیم.
وی ادامه داد: ایتالیا با تحریم‌هایی که علیه کشورها اعمال می‌شود، مخالف است. ما باید تحریم‌‌هایی روی تحریم آمریکا داشته باشیم. باید فعالیت‌هایی داشته باشیم که اسرائیل پایتخت خود را منتقل نکند.
لئوناردی همچنین گفت که با پیشنهادات رئیس دبلیو‌اف‌تی‌یو موافق هستم. باید گزینه‌های جایگزین را اثربخش کنیم. یکی از دستورکارها برای ۲۰۱۸ تلاش بیشتری است که بتوانیم اهداف خود را پیاده‌سازی کنیم. در نوامبر گذشته نهضت‌هایی داشتیم که ۴۴ کشور را شامل می‌شد که بتوانیم وضعیت کارگران را بهبود دهیم و نتایج تلاش‌های ما باید این باشد که بتوانیم توان و توسعه بهتر تحت دبلیو‌اف‌تی‌یو داشته باشیم. باید گزینه‌هایی برای افراد و کارگران جوان داشته باشیم.
وی ادامه داد: در نشست کلکته به نتایج مفیدی رسیدیم. دبلیو‌اف‌تی‌یو باید متعهد باشد که اهداف تصویب شده را محقق کند. باید نتایج نشست‌های منطقه‌ای را پیاده‌سازی کنیم. باید یک سازماندهی مناسب داشته باشیم که اتحادیه‌های کارگری عملکرد قوی‌تری داشته باشد. در ماه می نیز یک جلسه خواهیم داشت که رئیس ستاد نیز در آن شرکت خواهند کرد. در آنجا باید یک ساختار بندی و سازماندهی را ترسیم کنیم.
این فعال کارگری ایتالیا خاطرنشان کرد: باید در هر قاره‌ای که هستیم با امپریالیسم مبارزه کنیم. تاثیرات بحران اقتصادی بر کارگران زیاد است. کاپیتالیسم ابزارهای زیادی برای بحران‌سازی دارد و به دنبال حمایت از خصوصی‌سازی در راستای منافع خود است. ما به عنوان عضوی از دبلیو‌اف‌تی‌یو باید علیه خصوصی‌سازی مبارزه کنیم و آن را یکی از اهداف ۲۰۱۸ قرار دهیم. باید یک تعهد رسمی برای خودمان اجرا کنیم و سازمان‌های منطقه‌ای می‌توانند در این چارچوب نقش موثری داشته باشند. اگر نتوانیم وصولی‌های مورد نیاز را داشته باشیم، نمی‌توانیم به تعهد خود عمل کنیم.
باشیم کارگری دبلیو‌اف‌تی‌یو ایتالیا ادامه کارگران بتوانیم نتایج اتحادیه‌های اهداف خصوصی‌سازی مبارزه سازماندهی پیاده‌سازی منطقه‌ای امپریالیسم جهانی فدراسیون کاپیتالیسم ابزارهای بحران‌سازی زیادی لئوناردی