برگزیده ها

مازندمجلس: یادداشت‎های تلگرامی دو روز مکرر مدیرمسئول روزنامه جوان علیه محمود احمدی‎نژاد، از جانب او بی‎پاسخ نماند. کانال تلگرامی محمود احمدی‎نژاد در پاسخ به مدیرمسئول این روزنامه عنوان کرد: چه کسی رای احمدی‎نژاد را دیده که مدعی هستید رای باطله داده؟!

مازندمجلس:

عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه اصولگرای جوان،صبح امروز در کانال تلگرامی خود در انتقاد از اقدامات چند وقت اخیر محمود احمدی‎نژاد نوشت: موسوي در حصر به يكي از كانديداي تأييد شده نظام رای داد امااحمدي‌نژاد و دوستانش رأي باطله دادند و اصرار داشتند دوربين‌ها هم ضبط و منتشر كنند.

به گزارش نامه نيوز، این جمله همچون سایر انتقاداتبه محمود احمدی نژاد خیلی زود واکنش دولتمردان بهار را برانگیخت. چه آنکه کانال تلگرامیمحمود احمدی‎نژاد با انتشار تصویریاز تیتر برگزیده یکی از خبرگزاری‎ها برای یادداشتعبدالله گنجی این سوال را مطرح کرده است که چه کسی رای احمدی‎نژاد را دیده که مدعی هستید رای باطله داده؟!

نام چه کسی بر روی برگه رای احمدی نژاد نوشته شد؟

کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد در حالی این سوالرا مطرح کرده که رییس دولت‎های نهم و دهم ازابتدای امسال بنای ناسازگاری را گذاشته بود. او با وجود توصیه رهبری انقلاب به عدمحضور در انتخابات ریاست جمهوری، راهی وزارت کشور شد و در کنار بقایی، نام خود را نیزبه عنوان کاندیدای این انتخابات معرفی کرد.

با رد صلاحیت شدن این دو نفر، روز انتخابات بهترینزمان برای ثبت واکنش احمدی نژادی‌ها به رد صلاحیتی بود که خیلی به مذاق‌شان خوش نیامد.محمود احمدی نژاد که در آن روز هم با همراهی چند تن از یاران همیشگی‌اش پای صندوق‎های رای رفته بود، نامش بر روی برگه رای حمید بقایی قرار گرفت.

معاون اجرایی رییس دولت دهم برگه رای خود را درمقابل دوربین ها بالا گرفت تا اعتراض خود به عدم تایید صلاحیت محمود احمدی نژاد راعلنی سازد. اما در این میان، معلوم نشد که احمدی نژاد در برگه رای خود نام چه کسی رانوشته است. خبر دیگری هم که در همان روز منتشر شد دال بر اینکه محمود احمدی‎نژاد نه همزمان با حمید بقایی بلکه در آخرین ساعات رای گیری، برگه رایخود را به داخل صندوق انداخته است.

با این حال اگرچه می توان گفت که اعتراض کانال احمدی‎نژاد در انتساب رای باطله به رییس دولت‎های نهم و دهم درست است، اما چطور می توان باور کرد که با وجود سطح بالاییاز هم اندیشی که بین حلقه چند نفره احمدی نژادی ها وجود دارد، نظر او با یارانش، نزدیکنباشد و برخلاف حمید بقایی به یکی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده شورای نگهبان رایداده باشد؟ مردی که مدتهاست به اعتراض برخاسته و از قوه قضاییه تا شورای نگهبان و سایرنهادها را مورد هجمه قرار می دهد.

احمدی احمدی‎نژاد محمود بقایی باطله انتخابات اعتراض صلاحیت تلگرامی کانال شورای نگهبان تایید روزنامه منتشر واکنش دولت‎های