برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس جمهور کشورمان در پیامی به مناسبت تجلیل از سردار سلیمانی نوشت: تاریخ پر فراز ‌و نشیب ایران قهرمانان بزرگی را به خود دیده است که در میدان های نبرد صحنه های بدیع حماسه و پیروزی خلق کردند.

مازندمجلس: در جریان برگزاری همایش ادبی سوختگان وصل ویژه تجلیل از سرلشکر قاسم سلیمانی  پیام حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان قرائت شد. 
متن این پیام به شرح زیر است: 
تاریخ پر فراز ‌و نشیب ایران قهرمانان بزرگی را به خود دیده است که در میدان های نبرد صحنه های بدیع حماسه و پیروزی خلق کردند. در تاریخ معاصر ایران اسلامی شاهد ظهور و درخشش دلیر مردانی هستیم که در اوج بهره مندی از سجایای اخلاقی حماسه سازند و در سایه الطاف و نصرت الهی و به مدد تزکیه نفس و اطاعات از ولی فقیه با مومنان فروتن وخوش رفتار و در مصاف با سلطه جویان سختگیر و پرصلابتند همیشه آن است که در دل آزادگان و مظلومان جهان جایی جاودان دارند. 
شهیدان عالی مقام دفاع مقدس مدافعان پر افتخار حرم جانبازان والا و خیتگی ناپذیر و آزادگان صبور پیشگامان این حرکت می باشند. سردار افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل الله سرلشکر قاسم سلیمانی در برهه ای بسیار حساس از تاریخ ایران و جهان با مجاهدتی ناب در راه دفاع از جان و ناموس مسلمانان و مقدسات مردم به حمایت ارتش و مردم عراق و سوریه پرداخت تا شجره خبیثه داعش  ریشه کن شود و موجب خدمتی بزرگ به ملت های منطقه و بشریت شد. 
اینجانب برگزاری همایش سوختگان وصل را فرصتی مناسب در راستای حفظ و نشر ارزشهای ایثار مقاومت و شهادت میدانم و بدین مناسبت از تلاش موفق و ماندگار فرمانده نیروی قدس سپاه ‌اسداران انقلاب اسلامی تشکر و از درگاه خداوند سبحان برای این عزیز و ‌تمام مجاهدان راه خدا سعادت عزت ‌و پیروزی مسئلت دارم.
سرلشکر پیروزی حماسه سوختگان تاریخ اسلامی افتخار آزادگان همایش برگزاری ناموس سلیمانی مسلمانان خدمتی بشریت منطقه روحانی