برگزیده ها
هر چه سریع‌تر وضعیت بازار و گرانی‌ها در آستانه شب عید اصلاح شود/ افزایش مشکلات مردم در پی غفلت از اقتصاد مقاومتی

مازندمجلس: عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حل هر چه سریع‌تر وضعیت بازار و گرانی‌ها در آستانه شب عید گفت: مشکلات مردم در پی غفلت از اقتصاد مقاومتی در حال افزایش است.

مازندمجلس:محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ایام پایان سال و لزوم هماهنگی‌ها برای تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: شادی، نشاط و یک زندگی درخور حق هر ایرانی است و همه باید یاری کنند تا مردم نوروزی بانشاط و راحت را سپری کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند امکانات زیرساختی را تقویت کنند افزود: همه باید تلاش کنند تا امکانات و زیرساختی که در شأن و شخصیت یک ایرانی است مهیا شود و دستگاه‌های اجرایی باید در افزایش و تقویت خدمات به مردم بیشتر تلاش کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات طاقت‌فرسای مردم درزمینهٔ اقتصادی و معیشتی گفت: مردم دغدغه و مشکلات بسیار زیادی درزمینهٔ اقتصادی و معیشتی دارند که باید هر چه سریع‌تر وضعیت بازار و گرانی حل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مباحث مالی و پولی مردم باید در آستانه شب عید حل شود بیان کرد: همه باید کمک کنند تا فکری به حال مردم و افراد مستضعف جامعه اندیشیده شود چون مردم با مشکلات و مصائب بسیار سنگینی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

حسنی با اشاره به خستگی مردم و مشکلات ناشی از رویکرد فعلی دولت در زمینهٔ اقتصاد گفت: باید فکری کرد تا اقتصاد و کسب‌وکار مردم رونق بگیرد تا بتوانند روی پای خود بایستد و پایه‌های اقتصادی کشور را مستحکم کنند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و راهبردی خواندن آن در حل مشکلات اقتصادی مردم بیان کرد: مشکلات مردم در پی غفلت از اقتصاد مقاومتی روزبه‌روز در حال افزایش است و ما تاکنون تنها حرف زده‌ایم و شعار داده‌ایم و مردم از دست ما خسته هستند و باید تلاش کنیم تاکمی سطح رفاه مردم را افزایش دهیم.

و

مشکلات اقتصاد اقتصادی افزایش اشاره مقاومتی بازار اسلامی تقویت شورای درزمینهٔ بسیار معیشتی گیلان زیرساختی اینکه سریع‌تر وضعیت آستانه گفت‌وگو نمایندگان تأکید ایرانی امکانات