برگزیده ها

مازندمجلس: معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه از ظرفیت قانون رفع موانع تولید به خوبی استفاده نکردیم گفت: برای مقابله با خشونت باید به صورت عملی وارد شد.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در همایش ملی " پیشگیری از خشونت، چالش‌ها و راهکارها" اظهار داشت: ظرفیت‌ها، نیروی انسانی و تمام سرمایه‌های مادی و معنوی این استان اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی سردار بزرگ و مجاهد سردار سلیمانی را بزرگ‌ترین سرمایه استان کرمان دانست و افزود: اگر استان کرمان هیچ نداشت وجود چنین سرمایه ای برای او کافی بود.
 معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی که یکی از مسائل مهم جمهوری اسلامی در کشور است گفت: عملیاتی کردن اقتصادی مقاومتی به واسطه ظرفیت و آمادگی از استان کرمان آغاز شد.
محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه امروز استفاده بهینه از آب در استان کرمان کلید خورد بیان کرد: اقدامات انجام شده جای قدردانی از مردم و مسئولان این استان است.
وی با بیان اینکه موضوع این نشست موضع حائز اهمیتی است که می‌تواند برای حال و تا همیشه مفید باشد گفت: از ابتدای خلقت بشر این مسئله بوده و هست.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه اهمیت این موضوع را باید در بستر تاریخ دید افزود: آیا هر خشم و خشونتی مضموم است و یا اینکه خشم خوب و پسندیده هم داریم.
‌محسنی‌اژه‌ای بیان کرد: مقام معظم رهبری بیش از دو سال است که برای رفع آسیب‌های اجتماعی وارد عمل شدند و پیگیری می‌کنند و در جلسه آخر به مسئولان گفتند به من بگویید در عمل چه اتفاقی افتاد.
وی با بیان اینکه باید اقدامات جهادی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام داد گفت: باید خشونت‌ها را اولویت‌بندی کرده و برای مقابله عملی با آن برنامه‌ریزی کرد.
معاون اول قوه قضائیه حقارت، تبعیض و اختلاف طبقاتی، آموزش‌های غلط در فضای مجازی و غیر فضای مجازی، بیکاری از جمله عواملی است که می‌تواند باعث افزایش خشونت در جامعه شود گفت: بیکاری علت مهم بسیاری از خشونت‌هاست.


استان اینکه کرمان محسنی‌اژه‌ای کار قضائیه امروز خشونت مقابله آسیب‌های می‌تواند معاون مجازی بیکاری موضوع اجتماعی اقدامات سرمایه سردار افزود برنامه‌ریزی اهمیت مقاومتی مسئولان