برگزیده ها

مازندمجلس: رییس فراکسیون خانواده مجلس با ابراز رضایت از نحوه پیشبرد موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: خوشبختانه می بینیم که این موضوع به خوبی در حال مدیریت شدن است. همچنین امیدوار هستیم که در سایر ورزش ها هم با در نظر گرفتن مسائل خاصی که حضور زنان در ورزشگاه می‌طلبد، اهمیت، احترام و تدبیری که هیات‌های ورزشی و برگزارکنندگان باید در ورزشگاه‌ها به کار گیرند؛ این مسئله برای همیشه حل و فصل شود و زنان و دختران ما بتوانند بدون دغدغه، بازی‌ها را تماشا کنند و از حضور در این فضاها لذت ببرند.

مازندمجلس: پروانه مافی رییس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیان کرد: خوشبختانه تابویی که از بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها ساخته شده بود، شکسته شد و در بازی بسکتبالی هم که در هفته اخیر برگزار شد، حضور زنان با خانواده‌هایشان در ورزشگاه برای دیدن این بازی بدون حاشیه و آرامش انجام شد.
  مافی با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه برای دیدن مسابقه بستکبال در این هفته  بیان کرد: رضایت زنانی که در ورزشگاه حضور یافته بودند می‌شد از چهره‌هایشان مشاهده کرد. علاوه بر این با تدبیری که مسئولان داشتند خوشبختانه حضور آن‌ها هم بدون مشکل انجام شد.
 عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: باید بدانیم که حضور زنان در ورزشگاه‌ها اگر با تدبیر و برنامه‌ریزی و رعایت اصول انجام شود قطعا مشکلی به وجود نمی‌آورد، چرا که ما پیش از این هم  حضور زنان در تماشای بازی‌هایی مانند والیبال را داشته ایم و مشکلی هم پیش نیامده است.
 عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در ادامه با اشاره به ایجاد ممنوعیت و محدودیت برای زنان در سال های اخیر عنوان کرد: به هر حال در چند سال اخیر به نظر من غوغا و هیاهوی بی خودی روی این موضوع انجام شد و به مسائل دامن زده شد.
 او با ابراز رضایت از نحوه پیشبرد موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: خوشبختانه می بینیم که این موضوع به خوبی در حال مدیریت شدن است. همچنین امیدوار هستیم که در سایر ورزش ها هم با در نظر گرفتن مسائل خاصی که حضور زنان در ورزشگاه می‌طلبد، اهمیت، احترام و تدبیری که هیات‌های ورزشی و برگزارکنندگان باید در ورزشگاه‌ها به کار گیرند؛ این مسئله برای همیشه حل و فصل شود و زنان و دختران ما بتوانند بدون دغدغه، بازی‌ها را تماشا کنند و از حضور در این فضاها لذت ببرند.
 مافی در ادامه با اشاره به توضیحاتی که چند روز پیش معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره گفت و گو با آیت الله مکارم شیرزای بیان کرده بود، گفت: در حوزه مراجع محترم هم اطلاع‌رسانی مناسب و حقیقی نبوده، چون همان‌طور که خانم ابتکار هم نقل کرده اند آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به توضیحات خانم ابتکار اظهار داشته‌اند که اطلاعاتی که به ایشان داده شده اطلاعات دقیقی نبوده است. همچنین با توضیحاتی که خانم ابتکار داده‌اند، ایشان اظهار داشته‌اند در شرایطی که شما توضیح دادید مشکلی نیست.
رییس فراکسیون خانواده مجلس تاکید کرد: به نظر من می‌رسد که با گفت‌وگو و هم‌زبانی که همه طرف‌های مورد مخاطب این موضوع خواهند داشت؛ بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها به خوبی حل و فصل می شود و حاشیه‌ای هم پیدا نخواهد کرد.

منبع: اعتماد آنلاین
کار ورزشگاه ورزشگاه‌ها موضوع ابتکار مشکلی اشاره ادامه خانواده خوشبختانه مکارم فراکسیون نبوده توضیحاتی اظهار توضیحات داشته‌اند همچنین آیت‌الله پروانه درباره مدیریت رضایت تدبیری مسائل