برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس‌جمهور، همدلی و وحدت را عامل موفقیت و سرافرازی و رفع مشکلات کشور خواند و تاکید کرد که همه سیاسیون و جناح‌ها باید برای آبادانی هرمزگان و ایران اسلامی کنار هم باشند.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، همدلی و وحدت را عامل موفقیت و سرافرازی و رفع مشکلات کشور خواند و تاکید کرد که همه سیاسیون و جناح‌ها باید برای آبادانی هرمزگان و ایران اسلامی کنار هم باشند.
وی افزود: از مردم شهرستان‌های استان که شخصا فرصت حضور در آنها را نیافتم، عذرخواهی می‌کنم. توافق مسئولان ارشد استان هرمزگان و همدلی اقوام و مذاهب در استان موجب سرافرازی است.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: همه شهدا و از جمله شهید حقانی، شهدای امنیت و حرم، ضامن استقلال و توسعه ایران هستند. رهبر معظم انقلاب تقریبا در اکثر دیدارهای هفتگی با ایشان پیگیر روند کاهش قاچاق هستند.    ۳۰ میلیارد دلار ظرفیت سرمایه گذاری و فاینانس خارجی آماده بهره برداری در طرح‌ها است
روحانی با بیان اینکه گردشگری و استارت‌تاپ‌های بهترین ابزار اشتغال آفرینی است، گفت: از خداوند می‌خواهیم سال ۹۷ سال نشاط و امید برای ملت ایران باشد. کینه‌ها را از دل بشوییم؛ رحمت الهی منوط به مهربان بودن و گذشتن از یکدیگر است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه وجود ۱۴ جزیره، ظرفیت بزرگ استان است و اخیرا برای توسعه آنها دستوراتی صادر کرده ام، توافق مسوولان ارشد استان هرمزگان و همدلی اقوام و مذاهب در استان را موجب سرافرازی برشمرد و گفت: پذیرای سرمایه گذاران بزرگ ایرانی خارج از کشور باشیم؛ سخت گیری نکنیم.
ادامه دارد ...
استان سرافرازی هرمزگان همدلی رئیس‌جمهور سرمایه اینکه مذاهب ظرفیت توسعه اقوام تاکید سیاسیون کینه‌ها جناح‌ها باشند روحانی توافق