برگزیده ها
شفافیت در مسائل کاری و مالی مسئولان جزو مطالبات مردم است/ تاکید بر لزوم برخورد با مسئولانی که اموال نامشروع بدست آوردند

مازندمجلس: نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفافیت در مسائل کاری و مالی مسئولان جزو مطالبات و انتظارات مردم است، گفت: چنانچه مسئولی مالی را به صورت نامشروع کسب کند باید به بیت‌المال بازگردانده شود و برخورد لازم با وی صورت گیرد.

مازندمجلس:ناصر شریفی نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی ، ضمن حمایت از طرح اعاده اموال غیرمشروع نامسئولان گفت: این انتظار مردم است که در بحث مسائل مالی و کاری مسئولان شفاف‌سازی صورت پذیرد و موجب اعتماد بیشتر مردم به مسئولان نظام می‌شود.

وی افزود: چنانچه مسئولی مال نامشروعی را کسب کرده باشد چه از نظر قانونی و چه از نظر شرعی وظیفه همه دستگاه‌های نظارتی و مسئول است که این اموال را به بیت‌المال بازگردانند.

نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سوال اینجاست که چرا اصلا یک مقام مسئول در نظام اسلامی باید رفتار و عملکردش به گونه‌ای باشد که مال نامشروع بدست ‌آورد و همه مسئولین باید پیش از آنکه نهاد نظارتی بر ‌آنها نظارت کند خودشان ناظر بر اعمال خود باشند.

شریفی خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولی مالی را به ناحق تحصیل کرده باشد باید با وی برخورد شود و مال نامشروع کسب شده به بیت‌المال بازگردد.

وی در پایان با اشاره به فضای حاکم مجلس درباره تصویب این طرح گفت: فضای حاکم بر مجلس را برای تصویب طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مناسب می‌دانم و این نگاه در مجلس وجود دارد که طرح مذکور برای ایجاد شفاف‌سازی با اکثریت آراء به تصویب برسد.

 

اموال نامشروع مسئولان شریفی تصویب اسلامی مسئول نظارتی بیت‌المال گفت‌وگو کار مسئولی چنانچه شورای نماینده مسائل اعاده شفاف‌سازی برخورد