برگزیده ها

مازندمجلس: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بسیاری از اقشار جامعه از منش شهدا فاصله گرفته اند و شکاف عمیقی در جامعه ایجاد شده است.

مازندمجلس: مسعود پزشکیان، پیش از ظهر امروز پنجشنبه در ششمین آئین اهدای جایزه ملی شهید رهنمون عنوان کرد: در این زمان ما باید ادامه دهنده راه شهدایی باشیم که در راه خدا جهاد می کنند؛ خواسته های این افراد باید در جامعه پیاده سازی شود. جامعه پزشکی امروز در وضعیتی است که با شعار و افکار شهدای مبارز و انقلابی فاصله بسیاری دارد. این وضعیت قابل قبول نیست.
به گزارش نامه نیوز وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص بی عدالتی در جامعه افزود: در این زمان پزشکان برای انجام یک عمل جراحی هزینه هایی ده میلیونی و گاهی بیشتر دریافت می کنند؛ چنین دریافتی هایی با کدام منطق قابل پذیرش است.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از اقشار جامعه از منش شهدا فاصله گرفته اند و شکاف عمیقی در جامعه ایجاد شده است، همه مسئولان در هر سازمان و نهاد و ارگانی با این حرف بسنده می کنند که وضعیت همین است و تغییری نخواهد کرد.
حریر چی تصریح کرد: دشمن بعثی با توان نظامی بالا را مغلوب کردیم و در این زمان برای ساختن رسالت و مسئولیتی که بر عهده داریم دچار مشکل شده ایم و ناعادلانه عمل می کنیم. در جامعی که بیشتر جوانان بیکارند برخی از افراد به راحتی صدها میلیون تومان درآمد دارند و این افراد در اکثر موارد نیز مالیات نمی دهد؛ این نقطعه دقیقا جایی است که باید عدالت اجتماعی در آن رعایت شود.
وی اظهار کرد: باید تلاش کرد تا شرمنده خون شهدا نشد، آنها راه خود را با قدرت، عزت و سربلندی و با تمام ایمان و باورشان طی کردند و ما ماندیم و امتحان سختی که در پیش داریم.
جامعه فاصله افراد بیشتر وضعیت تصریح کار داریم بسیاری کنند؛ عدالت اجتماعی رعایت امروز پزشکیان