برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر امروز (پنج‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب، ظهر امروز در دیدار وزیر اوقاف سوریه و هیات همراه فرمودند:  اگر سران کشورها و ملت‌های منطقه تصمیم قاطع بر مقاومت بگیرند، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
رهبر انقلاب، تاکید کردند: سوریه امروز در خط مقدم قرار گرفته و وظیفه‌ ماست که از ایستادگی سوریه حمایت کنیم. جناب آقای بشار اسد رئیس جمهور محترم سوریه در چهره یک مبارز و مقاوم بزرگ ظاهر شد؛ تردید در او به وجود نیامد و ثابت ایستاد. این برای یک ملت خیلی مهم است.
ایشان اظهار داشتند: این ملتهای مسلمانی که شما می بینید در حال ذلت زندگی می کنند، این ملتها ذلیل نیستند، رهبرانشان ذلیل‌اند. اگر یک ملتی رهبرانی داشت که آنها احساس عزّت کردند به اسلام و به هویّت خودشان، آن ملت عزیز خواهد شد. دشمن با یک چنین ملتی کاری نمی تواند بکند.
رهبری معظم فرمودند: ما وارد چهل سالگی انقلاب شدیم. از روز اول همه‌ قدرت های درجه‌ یک دنیا علیه ما دست به دست هم دادند و اقدام کردند، هم آمریکا، هم شوروی، هم ناتو، هم ارتجاع عرب و منطقه، همه دست به یکی کردند. ولی ما از بین نرفتیم و رشد کردیم. این معنایش چیست؟ اولین معنای این حرف این است که آنچه که قدرتهای بزرگ میخواهند لزوماً شدنی نیست.
ایشان تصریح فرمودند: این مساله به ملت ها فهم و ادراک می دهد و این معرفت به آنها امید و قدرت میبخشد. پس اگر ما و شما و بقیه‌ عناصر اهل مقاومت در منطقه تصمیم‌مان قاطع باشد، دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند.
سوریه انقلاب منطقه فرمودند مقاومت میخواهند قدرتهای لزوماً رهبری اوقاف امروز نمی‌تواند بگیرند کشورها مقاوم ملت‌های دیدار همراه تصمیم مبارز