برگزیده ها
فرجام برجام نباید در محدود کردن توان دفاعی کشور خلاصه شود

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: فرجام برجام نباید در محدود کردن توان دفاعی کشور خلاصه شود.

مازندمجلس:ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در آستارا با اشاره به اینکه آمریکا به بهانه خارج شدن از برجام در تلاش است تا توان دفاعی کشور را محدود کند، اظهار کرد: تقویت بنیه دفاعی و موشکی حق مسلم کشور بوده و هیچ قدرتی نمی‌تواند این حق را از مردم ایران سلب کند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون نتایج مثبت برجام در وضعیت رفاهی، معیشتی و اقتصادی مردم اثر نداشته است، تصریح کرد: وضعیت رفاهی، معیشتی و اقتصادی مردم نه تنها خوب نمی‌شود، بلکه آمار و ارقام و مراجعات مردمی نشان از بدتر شدن وضعیت رفاهی مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در ماجرای برجام بدعهدی‌های زیادی کرده و اکنون نیز دنبال فرصتی است تا از برجام علیه تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران استفاده کند، تشریح کرد: اگر مسؤولان کشور در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاهی کنند برجام به سلاحی شوم و مخرب در دست آمریکا تبدیل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، اقتدار سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه‌های بین‌الملل را موجب ترس استکبار جهانی و هم‌پیمانان او دانست و افزود: اگر فرجام برجام در محدود شدن توان دفاعی کشور خلاصه می‌شود مردم ایران این برجام را نمی‌خواهند.

داداشی در پایان با تأکید براینکه نمایندگان مجلس در امتیازگیری از برجام و رونق چرخ‌های تولید و اقتصاد کشور همراه هیأت‌دولت و مذاکره‌کنندگان برجام هستند، یادآور شد: اگر برجام به سلاحی برای محدود کردن توان دفاعی کشور تبدیل شود، ایران بازنده بزرگ این معامله خواهد بود.

ذ

برجام دفاعی محدود آمریکا اسلامی وضعیت اینکه رفاهی اقتصادی جمهوری تبدیل سلاحی معیشتی اشاره فرجام گفت‌وگو کمیسیون خلاصه داداشی سخنگوی آستارا شورای