برگزیده ها

مازندمجلس: معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات امروز مردم به مشکلات، ناشی از سوءمدیریت بوده و خواب غفلت مدیران و مسؤولان سبب اعتراضات مردمی می‌شود.

مازندمجلس: سردار رسول سنایی‌راد در هشتمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید برگی که در مسجدالحسین جوادیه بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در انقلاب اسلامی وجود دارد و اگر این فرهنگ در بسیاری از کشورهای منطقه به موقع وجود داشت بسیاری از فجایع و حوادث رخ نمی‌داد.
به گزارش نامه نیوز وی گفت: امروز به علت نبود این فرهنگ در کشورهایی مانند عراق و سوریه فجایع بسیاری رخ داده و دشمن در این مناطق امکان مقدسی را تخریب کرده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی حریف جمهوری اسلامی ایران نسبت به داعشی‌ها از توان بالایی برخوردار بود و عراق 11 یگان مجهز داشت، آن‌ها در 31 شهریور تهاجم هوایی علیه فرودگاه‌های نظامی و غیرنظامی انجام دادند اما با تمام اقدامات خود به اهداف پلیدی که مدنظر داشتند نرسیدند.
سنایی‌راد با بیان اینکه در جنگ تحمیلی بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکا و قدرت‌های منطقه به عراق کمک می‌کردند و تنها آل سعود به همراه کویت 54 میلیارد دلار به عراق کمک کردند، ادامه داد: جمهوری اسلامی در شرایط بسیار دشوار و در شرایطی که دشمن تا دندان مسلح بود ایستادگی کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این جنگ، ایثار و شهادت‌طلبی پشتوانه جمهوری اسلامی بود و فرهنگ حماسه در این کشور با ایثار آمیخته است، فرهنگ حماسی تنها شمشیر و تیزبرنده دارد اما وقتی که ایثار است به آن لطافت می‌دهد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه داعش در عراق و سوریه بیش از 7 هزار عملیات انتحاری انجام دادند و با این ابزار جنایت زیادی کردند، اظهار کرد: هیچ‌گونه از مذاهب اسلامی مثله کردن انسان‌ها را جایز نمی‌دانند اما داعش این کار را می‌کند، تاکتیک آن‌ها، وحشت است و پیروزی را در وحشت می‌بینند.
سنایی‌راد گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با سوءاستفاده از اختلافات قومیتی ایجاد بی‌ثباتی کنند، آن‌ها نفوذ می‌کنند و به خیابان‌ها می‌ریزند و به شیوه داعش شهید حدادیان را به شهادت می‌رسانند.
وی عنوان کرد: قدرت واقعی جمهوری اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت است، شهدا نماد اقتدار هستند و امروز به برکت انقلاب اسلامی و هنر بزرگ امام راحل این فرهنگ هم‌ ارتقاء و هم گسترش پیدا کرده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیاری داوطلبانه مشتاق اعزام به سوریه هستند، تصریح کرد: آن چیزی که در سوریه کلید خورد اقدامی در راستای پیاده‌سازی نقشه خاورمیانه جدید بود و در این نقشه، سوریه، عراق، جمهوری اسلامی ایران و عربستان به چند قسمت تقسیم می‌شدند زیرا آن‌ها نگران شکل‌گیری تمدن اسلامی و گسترش قدرت اسلام بودند.
سنایی‌راد افزود: همچنان نیاز به فرهنگ ایثار و شهادت داریم، اگر با دشمن در خارج از مرزها نجنگیم باید در شهرهای خود با دشمن در جنگ باشیم، آمریکایی می‌خواهند دلار هزینه کنند تا مجموعه مقاومت را تضعیف کنند‌.
وی ادامه داد: اعتراضات امروز مردم به مشکلات، زخمی ناشی از سوءمدیریت است و خواب غفلت مدیران و مسؤولان سبب اعتراضات مردمی می‌شود، ناکارآمدی مسؤولان سبب ایجاد نارضایتی در مردم می‌شود و بر زخم ایجاد شده نیز مگسی مانند پادوهای دشمن می‌نشیند و از اعتراضات سوءاستفاده می‌کنند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: مردم در انتخابات بسیج شده و مشارکت چشم‌گیری دارند و بعد از 39 سال انتخابات جمهوری اسلامی بالاترین درصد مشارکت مردمی در انتخابات جهان دارد و این نشان می‌دهد مردم با اصل نظام مشکلی ندارند.
اسلامی فرهنگ جمهوری انقلاب ایثار بسیاری سوریه معاون سیاسی پاسداران آن‌ها شهادت اعتراضات سنایی‌راد انتخابات ایجاد امروز اینکه مانند کار ادامه می‌دهد سوءاستفاده مسؤولان مردمی گسترش مشارکت منطقه ندارند مشکلی پادوهای مدیران مقاومت اظهار تحمیلی فجایع کشورهای دادند