برگزیده ها

مازندمجلس: این ماجرا در زمان رئیس جمهور پیشین (احمدی‌نژاد) به دادگاه انقلاب کشیده شد و من حکم این دادگاه را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌ام که محتوای آن کاملا روشن و مشخص است.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: سازمان بازرسی تاکنون چندین بار به مسئله کارخانه رشت الکتریک ورود کرده و دو بار هم گزارشی را در این مورد تنظیم کرده است.
غلامحسین کرباسچی در واکنش به حاشیه‌های مطرح شده در مورد کارخانه «رشت الکتریک»، اظهار کرد: نکته مبهمی در مورد زمین رشت الکتریک وجود ندارد، زیرا در زمانی که چنین ابهامی مطرح شد سازمان بازرسی به مسئله ورود کرد و طبق بررسی‌ها، ادعاها و ابهامات مطرح شده در این زمینه را رد کرد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: روند کار واگذاری زمین به صورت مزایده و قانونی انجام شده است.
وی با بیان اینکه کسانی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند، مانع اصلی خرج زمین برای احیای دوباره کارخانه بودند؛ تصریح کرد: طبق قانون و ماده 7 مربوط به نوسازی صنایع، این زمین باید تاکنون فروخته می‌شد تا کارخانه دوباره احیا شود.
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی هم‌چنین ادامه داد: سازمان بازرسی تاکنون چندین بار به این مسئله ورود و دوبار گزارشی را هم در این مورد تنظیم کرده است.
کرباسچی خاطرنشان کرد: این ماجرا در زمان رئیس جمهور پیشین (احمدی‌نژاد) به دادگاه انقلاب کشیده شد و من حکم این دادگاه را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌ام که محتوای آن کاملا روشن و مشخص است
کار کارخانه الکتریک بازرسی تاکنون سازندگی مسئله دوباره کارگزاران کرباسچی تنظیم دادگاه گزارشی دوبار گزارش چندین دبیرکل