برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس سابق سازمان راهداری گفت: طی سال‌های اخیر، هیچ‌گونه اتفاق ناخوشایند و خطایی در این سازمان رخ نداد که این امر از سلامت فضای حاکم بر این سازمان حکایت دارد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن نیا در مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید وزیر راه و شهرسازی که بدون حضور عباس آخوندی برگزار شد، با تقدیر از فعالیت ها و خدمات ارزشمند و تاثیرگذار سازمان راهداری در طی سال های اخیر، اظهار داشت: بدون تردید موفقیت ها و خدمات ارائه شده به مردم عزیز کشورمان و بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرهون مدیریت توام با شجاعت و توانمندی مسئول ارشد سازمان بوده که طی سال های همکاری با ایشان این ویژگی ها همواره بارز و مشهود بوده است.

معاون جدید وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به سوابق خدمات ارزنده داوود کشاورزیان در سمت ریاست سابق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مسئولیت های اجرایی قبلی وی، ابراز امیدواری کرد با همراهی و حمایت مدیران ستادی و استانی و کارکنان سازمان، همچنین همراهی بخش های مرتبط خصوصی در سراسر کشور، فعالیت ها و اقدامات مثبت و اثر بخشی که در سازمان آغاز شده است، با قوت و کیفیتی شایسته هموطنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار استمرار یابد.

بر اساس این گزارش داود کشاورزیان رئیس پیشین سازمان راهداری نیز با اشاره به توفیق بیش از چهار سال خدمت دراین سازمان اظهار داشت: در این مدت تلاش برآن بود از نیروهای داخل سازمان که اشراف و تسلط کافی به اهداف، برنامه ها و فعالیت ها دارند، در رده های مختلف مدیریتی و کارشناسی استفاده شود.

وی کمبود منابع اعتباری جهت نگهداری از راه های کشور به عنوان سرمایه مهم ملی را یکی از چالش های پیش رو در سازمان ذکر کرد و افزود: درمدت زمانی که تصدی و مسئولیت سازمان را عهده دار بودم سعی شد منابعی پایدار برای امر مهم نگهداری راه ها و ارتقای ایمنی سفرهای کاربران جاده‌ای پیش بینی شود.

کشاورزیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را مجموعه‌ای سالم برشمرد و گفت: در این مدت هیچ‌گونه اتفاق ناخوشایند و خطایی در این سازمان رخ نداد که این امر از سلامت فضای حاکم بر این سازمان حکایت دارد که امیدوارم با همین شرایط، این سازمان مسیر پویایی و تعالی را بپیماید.

وی با اشاره به انتصاب شایسته حسن نیا به‌عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، خاطرنشان کرد: وی سال‌ها در کسوت عضو هیئت عامل سازمان فعالیت داشته و با مأموریت‌های سازمان  و ساختار و وظایف وزارت راه و شهرسازی آشنایی کامل دارد؛ ضمن اینکه حسن نیا با تعامل شایسته و مناسب با مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه‌وبودجه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف سازمان که همانا خدمت به هم‌میهنان و ارتقای ایمنی سفرها و استفاده‌کنندگان از راه‌هاست، دارد که امید می‌رود در سکان‌داری این سازمان توفیقات روز افزون داشته باشد.

گفتنی است مراسم معارفه رسمی مهندس عبدالهاشم حسن نیا به‌عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل جاده‌ای و تقدیر از خدمات مهندس کشاورزیان رئیس پیشین سازمان در چند روز آینده با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولین و دست اندرکاران بخش برگزار خواهد شد.

راهداری جاده‌ای کار شهرسازی خدمات کشاورزیان حمل‌ونقل فعالیت معاون شایسته اشاره اسلامی نگهداری به‌عنوان مهندس ایمنی ارتقای اهداف پیشین اظهار مراسم عبدالهاشم گزارش خطایی معارفه آخوندی مسئولیت تقدیر برگزار همراهی