برگزیده ها

مازندمجلس: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز را در سراسر کشور گسترش می‌دهیم از دیدار با جامعه مدرسین خبر داد.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برنامه‌ها و رویکردهای جدید این تشکل سیاسی مذهبی اظهار داشت: اخیرا بحث ساماندهی جامعه روحانیت به منظور بازسازی با طرحی نو مطرح شده است.
رهبر بر همین اساس افزود: هدف جامعه روحانیت از این کار فعال کردن این تشکل مبتنی بر اساسنامه و مروری بر آن است تا اگر لازم باشد اساسنامه مورد بازنگری قرار گرفته و حرف‌های نو مطرح شود.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره طرحی برای افزایش اعضای جامعه روحانیت توضیح داد: ما در این زمینه قرار است جامعه روحانیت را گسترش دهیم و آن را استانی و کشوری کنیم تا این تشکل به صورت سراسری فعال باشد و در این صورت هماهنگی‌ها نیز افزایش خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه جامعتین دو تشکل اصیل و مورد اعتماد مردم بوده‌ است،‌گفت:‌ بنابراین مردم انتظار دارند این دو تشکل در جریانات مختلف حرف و موضع داشته باشند.
رهبر در خصوص دیدار با جامعه مدرسین به‌منظور هماهنگی مواضع اظهار داشت: البته هنوز چنین قراری گذاشته نشده اما باید چنین شود و پیشنهاد ما این است که حرف‌ها و مواضع خود را هماهنگ کنیم و انشاالله هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

جامعه روحانیت اظهار اساسنامه افزایش مواضع مبارز شورای استانی کشوری دیدار مدرسین مرکزی