برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پیروزی‌های نویدبخش جبهه مقاومت ناشی از ترکیب قدرت و قوت و ایجاد انگیزه در بین مردم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و انتقال فرهنگ بسیجی بوده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، وظیفه و رسالت نمایندگی‌های ولی فقیه در سپاه را ایجاد قوت و ایمان و بصیرت در پاسداران توصیف و تصریح کرد: پیروزی های نویدبخش جبهه مقاومت ناشی از ترکیب قدرت و قوت و ایجاد انگیزه در بین مردم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و انتقال فرهنگ بسیجی بوده است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن مبدل کرده است و آمریکا از همین موضوع وحشت دارد.  

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با تاکید برضرورت توجه به معنویت در سپاه به عنوان مهم ترین عامل موفقیت این نهاد انقلابی در تمامی عرصه ها، گفت: در مجموعه سپاه باید عنصر معنویت سرلوحه تمامی اقدامات قرار بگیرد و وظیفه نمایندگی در سپاه تقویت این عنصر ارزشمند است.

وی افزود: یک پاسدار باید ضمن داشتن بصیرت سیاسی نسبت به ارتقای معنویت و افزایش دانش دینی خود تلاش کند و نمایندگی و فرماندهی همواره باید فرمول اقتدار و پیروزی را که همان ترکیب معنویت، مهارت، تجربه و تجهیزات دفاعی است، در این مجموعه نهادینه کنند که در این بین، تولید ایمان راسخ و معنویت تاثیرگذار در سپاه و بین پاسداران بر عهده مجموعه نمایندگی ولی فقیه  است.

معنویت نمایندگی مجموعه بصیرت ایمان پاسداران ترکیب تمامی ایجاد پیروزی وظیفه انتقال مقاومت نویدبخش فرهنگ بسیجی فرماندهی نماینده سعیدی