برگزیده ها

مازندمجلس: توئیت فرستاده صلح ترامپ به منطقه که طی آن از حماس خواسته ۴ نظامی اسیر اسرائیلی را آزاد و جسد هدار گولدن، افسر اسرائیلی را تحویل دهد، در رسانه های صهیونیستی جنجال آفرید.

مازندمجلس: توئیت جیسون گرینبلات، فرستاده ویژه صلح ترامپ به منطقه که طی آن از حماس خواسته ۴ نظامی اسیر اسرائیلی را آزاد و جسد هدار گولدن افسر اسرائیلی را تحویل دهد، جنجال آفرید.
به گزارش نامه نیوز گرینبلات در این توئیت گفته است که حماس باید بقایای جسد هدار گولدن را تحویل داده و شائول آرون، ابراهام مگنستو و دو اسرائیلی دیگر را آزاد کند.
روزنامه تایمز آف اسرائیل در این باره گفته است که اظهارات گرینبلات با گفته‌های مسئولان رژیم صهیونیستی که می‌گویند این نظامیان کشته شده‌اند، در تضاد است.
این روزنامه اشاره کرد که گرینبلات برای گولدن از لفظ جسد استفاده کرده اما در مقابل خواستار آزادی شائول آرون و ۳ اسرائیلی دیگر شده است که این بر زنده بودن آنان دلالت دارد.
به گفته این روزنامه، زنده بودن این اسرائیلی‌ها یا حتی نامشخص بودن وضعیتشان موجب خواهد شد تا حماس با قدرت بیشتری وارد مذاکره بر سر تبادل اسرا شود.
در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که هیئت حماس که اخیرا به قاهره سفر کرده بود، درخواست سازمان اطلاعات این کشور برای اعلام وضعیت نظامیان اسرائیلی در غزه را نپذیرفته است.
اسرائیلی نظامیان گرینبلات گولدن روزنامه توئیت شده‌اند ترامپ صهیونیستی شائول تحویل آفرید جنجال فرستاده