برگزیده ها
طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» فراجناحی و غیرسیاسی است/ حضور افراد از جناح‌های مختلف در طراحی طرح

مازندمجلس: عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید بر اهمیت و ضرورت دنبال کردن «طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان» گفت: این موضوع نه یک بحث سیاسی و جناحی است بلکه موضوعی است که خواسته همه دلسوزان نظام محسوب می‌شود.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر اهمیت طرح نمایندگان در خصوص اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: این طرح طرحی کاملا ضروری و مهم است و حتی باید پیش از این مطرح می‌شد.

وی ادامه داد: البته از جهت دیگر بحث و موضوع اعاده اموال نامشروع مسئولان باعث شرمندگی است که ما در نظام جمهوری اسلامی که با خون شهدای زیادی این نظام پا گرفته به جایی برسیم که بحث اموال نامشروع مسئولان مطرح شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این موضوع بسیار ناپسند و ناشایست است که ما مردم احساس کنند مسئولی اموال نامشروع کسب کرده باشد و این موضوع مایه شرمندگی و تاسف است.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: ما در شرایط فعلی قوانینی داریم که اگر محرز شود مسئولی مالی را به صورت نامشروع کسب کرده باید با وی برخورد شود اما در روند اجرا برخورد لازم صورت نگرفته و نمایندگان حال در قالب طرح جدید و با تدوین جدیدی این موضوع را مطرح کرده‌اند.

وی افزود: ما درصدد هستیم تا طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان با قید دو فوریت در مجلس مطرح و تصویب شده و به مرحله اجرا برسد چرا که این امر یک جراحی ضروری است که هر چه زودتر باید انجام شود و این کار به نفع کشور، نظام و مردم است و اگر مسئولی مالی را به صورت نامشروع کسب کرده باشد باید با وی برخورد کرد و اموال نامشروع وی به بیت‌المال بازگردد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: موضوع فساد یکی از خطرهای جدی تهدیدکننده انقلاب است و باید با آن برخورد شود و این امر نیاز ضروری جامعه ما است و لازم است تا دلسوزان نظام این کار را به سرانجام برسانند.

ناصری‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: بحث اعاده اموال نامشروع مسئولان یک بحث سیاسی و جناحی نیست و طراحان این طرح از جناح‌های مختلف هستند و این موضوع خواسته همه دلسوزان نظام است و این موضوع بحث سیاسی نیست.

نامشروع اموال موضوع مسئولان اعاده برخورد ناصری‌نژاد مجلس مسئولی ضروری جناح‌های خاطرنشان دلسوزان سیاسی گفت‌وگو مختلف اظهار اسلامی شرمندگی فراکسیون روحانیت نمایندگان