برگزیده ها
اعلام رضایت ۲۴۰ نماینده مجلس از فعالیت‌های کمیته امداد

مازندمجلس: ۲۴۰ نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تجلیل از جامعه‌نگری مدیران این نهاد برای رفع نیازهای مددجویان از فعالیت‌های آن اعلام رضایت کردند.

مازندمجلس:، 240 نماینده مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 13 اسفند با صدور بیانیه‌ای با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی با تجلیل از جامعه‌نگری مدیران این نهاد برای رفع نیازهای مددجویان از فعالیت‌های آن اعلام رضایت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«در طلیعه سی و نهمین سالروز تأسیس نهاد انقلابی کمیته امداد، یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشته و بر روح پرفتوح ایشان که با تدبیر و دوراندیشی بی‌بدیل خود، دستور تشکیل این نهاد مقدس را دادند، درود می‌فرستیم. این نهاد انقلابی با دستان باکیفیت جمعی از انقلابیون و مبارزینی که سال‌ها در زندان‌ها و سیاه‌چال‌های رژیم ستمشاهی و پهلوی رنج و مشقت کشیده بودند، تشکیل شد.

کمیته امداد به تعبیر مقام معظم رهبری، یک نهاد اصیل و ضروری برای انقلاب و جامعه اسلامی و مسئولیت و رسالت خدمت‌رسانی به ضعیف‌ترین و در عین حال، شریف‌ترین آحاد جامعه را بر عهده دارد. این نهاد مقدس با تحت حمایت قرار دادن بیش از سه میلیون نفر مددجوی دائم و دو میلیون نفر نیازمندان موردی، بزرگترین نهاد حمایتی کشور است. تنوع و تعدد سرفصل‌های خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت بالغ بر ۳۵ سرفصل می‌باشد که حکایت از جامع‌نگری مدیران این نهاد دارد.

در آستانه چهاردهم اسفند و سالروز تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد، ما نمایندگان مجلس با علم و آگاهی از شرایط کنونی کشور و مشکلات عدیده اقشار نیازمند و محروم جامعه، از خدمات‌رسانی و عملکرد این نهاد در اقصی نقاط کشور رضایت کامل داشته و بر حمایت از طرح‌ها و برنامه‌ها و افزایش اعتبار آن توسط دولت تأکید می‌نماییم.

در خاتمه گرامی می‌داریم یاد و خاطره درگذشتگان این نهاد از جمله مرحوم آقایان عسگراولادی، نیری، والی و همه امدادگرانی که عمر خود را نثار خدمت به فقرا نمودند.

همچنین از زحمات خالصانه برادر بسیجی جناب آقای فتاح که با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی خود، تحولات چشمگیری را در این نهاد ایجاد نمودند و بارها به دوردست‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور سفر کردند، تشکر و قدردانی می‌نماییم».

امداد کمیته حمایت سالروز تأسیس جامعه مجلس انقلابی رضایت تشکیل خدمت‌رسانی میلیون نمودند می‌نماییم گرامی خمینی فعالیت‌های نماینده اعلام اسلامی اسفند مدیران بیانیه‌ای خاطره