برگزیده ها
بررسی موضوع عدم اجرای قانون در پرداخت قیر رایگان به وزارت راه از سوی وزارت نفت در کمیسیون اصل ۹۰/ وزارت نفت مکلف به واگذاری  مابقی قیر مورد نظر تا پایان سال شد

مازندمجلس: نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: موضوع عدم اجرای کامل قانون بودجه در مورد واگذاری قیر رایگان از سوی وزارت نفت به وزارت راه در کمیسیون اصل ۹۰ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا قیر باقیمانده نیز تا پایان سال در اختیار وزارت راه قرار گیرد.

مازندمجلس:محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع پرداخت قیر رایگان از سوی وزارت نفت به وزارت راه و در بودجه سال 96 و عدم اجرای کامل قانون در این باره با حضور نمایندگان دو وزارتخانه و همچنین نماینده سازمان شهرداری‌ها و نیز نماینده بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: موضوع از این قرار است که در بودجه سال 96 بنابر این بوده به جای پرداخت اعتبارات به وزارت راه، وزارت نفت حدود 3 هزار تن قیر رایگان برای راههای روستایی و... و همچنین برای مصارف سازمان شهرداری‌ها در اختیار وزارت راه قرار دهد که این تعهد به طور کامل انجام نشده و در مرحله اول 20 درصد از آن کم شده و حواله 2400 تن قیر به وزارت راه داده شده که از این 2400 تن حدود 1900 تن آن در اختیار وزارت راه قرار گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: وزارت راه برای تأمین قیر خود حواله‌ها را در اختیار تولیدکنندگان قیر در بخش خصوصی قرار داده و از آنها قیر دریافت کرده و حال آنکه حدود 500 تن از این مقدار قیر هنوز دریافت نشده و بخش خصوصی را نیز با مشکل مواجه کرده است.

امیرحسن‌خانی در پایان خاطرنشان کرد: براین اساس در جلسه امروز بنا شد تا پایان سال جاری 500 تن قیر باقیمانده از سوی وزارت نفت پرداخت و برای شروع این کار نیز 50 تن آن در مرحله اول به وزارت راه واگذار شود.

وزارت پرداخت امیرحسن‌خانی نماینده امروز مجلس اختیار خصوصی کمیسیون پایان موضوع رایگان بررسی دریافت گفت‌وگو مرحله شهرداری‌ها قانون اجرای بودجه همچنین