برگزیده ها

مازندمجلس: دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه سوریه درباره نشست مشترک قریب الوقوع مذاکره کنندگان ارشد ایران، روسیه و ترکیه در ژنو به رایزنی پرداخت.

مازندمجلس: حسین جابری‌انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه در ادامه دیدارهای خود و هیات همراه با مسئولان بلند پایه سوریه، عصر امروز (یکشنبه) سیزدهم اسفند 96 با ولید المعلم معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 به گزارش نامه نيوز، در این دیدار که فیصل مقداد قائم مقام وزارت خارجه سوریه نیز حضور داشت، طرفین در خصوص آخرین تحولات روند گفت‌وگوهای سیاسی صلح سوریه و دستورکار نشست مشترک قریب الوقوع مذاکره کنندگان ارشد ایران، روسیه و ترکیه در ژنو، رایزنی و تبادل نظر کردند.
جابری انصاری همچنین عصر امروز در دیدار با برخی دیگر از مقامات عالیرتبه سوریه در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه گفتگو و تبادل نظر کرد.
دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی صبح امروز نیز با بشار اسد دیدار و گفت‌وگو کرده بود.
در این دیدار که در چارچوب رایزنی های مستمر ایران و سوریه و در محل کاخ مهاجرین دمشق صورت گرفت، طرفین با تاکید بر حق انحصاری مردم سوریه برای ترسیم آینده کشورشان، بدور از هرگونه فشار و مداخله خارجی، در خصوص آخرین تحولات روند گفتگوهای سیاسی و ضرورت های مرحله جاری مذاکرات بین المللی صلح سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.


سوریه دیدار سیاسی خارجه رایزنی تحولات امروز تبادل گفتگو طرفین گفت‌وگو مذاکرات جابری‌انصاری المعلم دستیار مذاکره