برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس جمهور سوریه یکشنبه شب پس از دیدار با معاون وزیر خارجه ایران با تعدادی از خبرنگاران رسانه ها گفتگو کرد.

مازندمجلس:  رئیس جمهور سوریه یکشنبه شب و پس از دیدار با «حسین جابری انصاری» معاون وزیر امور خارجه ایران، در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران رسانه ها اعلام کرد: تهاجم رسانه‎ای و سیاسی علیه سوریه تحت عناوین انسانی با هدف اصلی حمایت از تروریسم و تروریست‎ ها پس از حملات پیاپی که دریافت کرده اند، انجام می‌‏گیرد.
«بشار اسد» همچنین تأکید کرد که اغلب ساکنان غوطه شرقی می‌خواهند از چنگ تروریست‌ها رها شوند و به همین دلیل مبارزه با تروریسم به موازات ایجاد گذرگاه‎های امن به سمت مناطق تحت کنترل دولت سوریه، ادامه خواهد داشت.
وی افزود: موضوع حملات شیمیایی به یکی از اصطلاحات فرهنگنامه دروغین غرب تبدیل شده است که معمولا به عنوان بهانه ای برای حمله به ارتش سوریه مورد استفاده قرار می گیرد.
بشار اسد تصریح کرد: ائتلاف غربی نیروی هوایی داعش است که بدون هیچ شرمی از جبهه النصره و داعش و سازمان های تروریستی مشابه حمایت می کند.
وی همچنین گفت: ورود نیروهای مردمی به عفرین با توجه به مشغول بودن ارتش سوریه به مبارزه با تروریسم در دیگر مناطق، طبیعی است و هنگامی که تجاوزی خارجی در کار باشد طبیعی است که مولفه های اجتماعی با گرایش های مختلف خود متحد شوند.
سوریه تروریسم حملات همچنین مبارزه طبیعی مناطق حمایت شیمیایی اصطلاحات فرهنگنامه دروغین موضوع