برگزیده ها

مازندمجلس: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه، رژیم صهیونیستی منبع اصلی همه چالش‌ها و مشکلات خاورمیانه و لبنان است، تاکید کرد: حزب‌الله آماده است از تمام منافع لبنان و شهروندانش حمایت کند.ب

مازندمجلس: به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت، سرمنشأ همه مشکلات کشورهای عربی اسلامی و همه مشکلات حاصل از بیرون رانده شدن فلسطینیان از خاک خود، اسرائیل است.
او ادامه داد: بستر گسترش تکفیری در منطقه که آمریکا، کشورهای عربی و خارجی آن را فراهم کرده‌اند برای تحقق پروژه اسرائیل است. منبع همه ویرانی‌ها در سوریه، یمن، عراق، لبنان و کل خاورمیانه طرح اسرائیل است. همه اقدامات عربستان و کشورهای همراه آن در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر حزب‌الله در راستای خدمت به اسرائیل است و همه سامانه‌های جهانی تحت نظارت آمریکا در خدمت تامین طرح رژیم صهیونیستی هستند تا این طرح آماده شود.                                        
شیخ قاسم افزود: ما راه مقاومت را پیموده‌ایم، در فکر حمله نیستیم ولی در صورت تجاوز از خود دفاع می‌کنیم، سرزمین‌مان اشغال شد، مقاومت کردیم تا آزادش کنیم. امنیت را اسرائیل نابود کرد، با جهاد و تلاش‌ خود امنیت کشورمان را بازگرداندیم، رژیم صهیونیستی توطئه کرد تا ساختار اجتماعی ما در لبنان را بشکند،‌ ما با مثلث سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت ثابت قدم ماندیم تا لبنان، استقلال و آینده آن را حفظ کنیم. ما می‌بینیم که دلیل همه آنچه در خاورمیانه رخ می‌دهد این غده سرطانی، اسرائیل و طرح آن است.
وی ادامه داد: حزب‌الله می‌تواند حفظ کند، تاسیس کند و آینده فرزندان لبنان را بسازد. تمامی اعضای حزب‌الله از فرماندهش گرفته تا سرباز مانند یک جسم هستند و باهم اتحاد دارند، حزب‌الله در برخورد با همه مسائل، مشکلات و چالش‌ها متحد عمل می‌کند، به همین دلیل است که دشمن شب و روز تلاش می‌کند شکافی در این جسم ایجاد کند.
شیخ قاسم گفت: حزب‌الله با درد و رنج مردم زندگی می‌کند و دشواری آنها دشواری حزب‌الله است و همواره در کنار آنهاست. اما چیزی که مردم باید بدانند این است که تنها مسؤول در همه امور و برنامه‌ها دولت لبنان است.
حزب‌الله اسرائیل لبنان مشکلات مقاومت می‌کند صهیونیستی کشورهای خاورمیانه آینده دشواری ادامه سرطانی آمریکا امنیت