برگزیده ها

مازندمجلس: افشاگر اسرار آل سعود با اشاره به دیدارهای محرمانه وزیر کشور کنونی تونس و از عمال زین العابدین بن علی دیکتاتور فراری تونس از طرح امارات و عربستان برای تونس پرده برداشت.

مازندمجلس:  مجتهد افشاگر اسرار سعودی ها از طرح کودتایی که عربستان و امارات در تونس به منظور سرنگونی السبسی رهبری می کنند، پرده برداشت و اعلام کرد: سفر لطفی براهم وزیر کشور تونس به عربستان جنجال زیادی به پا کرد زیرا وی بر خلاف پروتکل و عرف موجود با ملک سلمان دیدار و گفتگو کرد در حالی که باید وی با وزیر کشور عربستان دیدار می کرد اما دیدار وی با ملک سلمان و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شک و شبهه های زیادی ایجاد کرد.

مجتهد فاش کرد که امارات و عربستان به دنبال روی کار آوردن زین العابدین دیکتاتوری فراری که هم اکنون در عربستان به سر می برد و سرنگونی رئیس جمهور کنونی تونس هستند و علت دیدار محرمانه براهم با بن علی در عربستان بوده است.
وی در ادامه با اشاره به روند ارتقای درجه لطفی براهم به روند اوضاع متشنج میان امارات و عربستان و تلاش اماراتی ها برای به زانو درآوردن تونس و سپس عدم سفر الباجی قائد السبسی رئیس جمهور تونس به عربستان و امارات در سفر اخیرش پرداخته و آورده است: لطفی براهم به عنوان عامل زین العابدین بن علی و دیگر شخصیت های وفادار به بن علی تلاش زیادی برای تلطیف فضا میان امارات و تونس به عمل آورده اند.
مجتهد آورده است: آل سعود همچنان امیدوار به بازگشت بن علی به قدرت در تونس هستند و از طریق رسانه ای و سیاسی می کوشند که زمینه پذیرش وی را برای مردم تونس فراهم کنند و اینگونه القا می کنند که اوضاع در دوران بن علی به مراتب بهتر از شرایط کنونی بود. امارات و عربستان با پول به دنبال آماده کردن ملت تونس برای پذیرش بن علی هستند. در این میان لطفی براهم از مُهرهای اساسی برای اجرای این سناریو است.
عربستان امارات براهم دیدار آورده سلمان زیادی کنونی اوضاع پذیرش جمهور دنبال سرنگونی مجتهد السبسی العابدین