برگزیده ها
فضای مجلس برای تصویب طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» مثبت است/ مردم از مسئولان انتظار شفافیت و عدالت دارند

مازندمجلس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فضای مجلس برای تصویب طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مثبت است، گفت: اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در کشور موجب افزایش امید و اعتماد عمومی می‌شود.

مازندمجلس:قره‌جه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ، ضمن حمایت از طرح نمایندگان برای اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: اجرای چنین قانونی در کشور موجب افزایش امید و همچنین اعتماد مردم به مسئولان می‌شود و من معتقدم با توجه به فضای مجلس، این طرح توسط نمایندگان به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: اگرچه یکی از اهداف انقلاب اسلامی کم کردن شکاف طبقات اجتماعی در جامعه بوده است، ولی طرحی همچون طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان دیر هم مطرح شده و البته چنین طرحی در هر زمان هم که مطرح و تبدیل به قانون شود، مفید و مؤثر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: این طرح پس از تصویب در مجلس و تأیید در شورای نگهبان لازم‌الاجرا است و قوای قضائیه و مجریه باید اهتمام جدی برای اجرای آن را داشته باشند و مجلس نیز بر حسن اجرای این قانون به طور دقیق نظارت خواهد کرد.

طیار خاطرنشان کرد: مردم انتظار شفافیت در مورد مسائل مختلف ازجمله در مورد مسائل مالی مسئولان را دارند و ایجاد شفافیت و عدالت جزء انتظارات مردم از مسئولان است.

وی در پایان گفت: من ارائه چنین طرحی را لازم و ضروری می‌دانم و اجرای آن موجب افزایش امید در جامعه خواهد شد.

مسئولان مجلس اجرای اعاده شفافیت تصویب نامشروع اموال افزایش جامعه مسائل قانون دارند عدالت انتظار گفت‌وگو شورای اسلامی نمایندگان