برگزیده ها
رئیس‌جمهور با حاشیه‌سازی‌های هرهفته‌ای نمی‌تواند از وظایف خود جدا شود

مازندمجلس: نماینده اصفهان در مجلس گفت: رئیس جمهور با حاشیه‌سازی‌های هرهفته‌ای نمی‌تواند از وظایف و مأموریت‌های خود در رفع تبعیض، بیکاری و فساد در کشور جدا شود.

مازندمجلس:، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی در نشست علنی امروز سه‌شنبه 15 اسفند پارلمان، خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور گفت: با حاشیه‌هاسازی‌های هر هفته‌ای نمی‌توانید از وظایف و مأموریت‌های خود جدا شوید و اگر این کار را کنید، پاسخ تبعیض‌ها، بیکاری، فساد و... را چه می‌دهید؟

وی خطاب به روحانی افزود: شما در طول مسئولیت‌تان بالغ بر 50 توهین به مردم ایران کرده‌اید، اما در راهپیمایی 22 بهمن بحث رفراندوم را مطرح می‌کنید.

سالک با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور منتقدان را کم‌عقل، ترسو، بزدل و جاهل به دین و... خوانده است، گفت: اگر این روند را دنبال کنید ما را به این نتیجه می‌رسانید که استیضاح یا عدم کفایت شما را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: شما رئیس‌جمهور 80 میلیون نفر هستید نه 20 و خرده‌ای میلیون؛ ما از شما حمایت می‌کنیم اما شما باید پاسخگوی اعتراضات مردم باشید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو درباره بحران آب شرق استان اصفهان از وی خواست مانع ایجاد بحران در این منطقه شود.

رئیس‌جمهور اصفهان مجلس بحران مجلس شورای اسلامی روحانی کار شورای وظایف حجت‌الاسلام نماینده شفاهی اسلامی