برگزیده ها

مازندمجلس: غلامرضا حیدری در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس هم خودکشی‎های در زندان را قابل تامل دانست و هم عدم وحدت رویه در برخورد با احمدی‌نژاد و افشا کنندگان او را.

مازندمجلس: این نماینده تهران با اشاره به سخنان روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه درباره حصر گفت: آقای اژه‌ای مسئله حصر محصورین را به تصمیم شورای عالی امنیت ملی مربوط دانست. شورایی که رئیس‌جمهور، رئیس آن است. 
به گزارش نامه نیوز او از رئیس‌جمهور خواست با مردم صادق باشد و ادامه داد: اعتماد عمومی مردم یکی از بزرگترین سرمایه های نظام است. چرا نسبت به این مسئله بی‌توجهی می‌شود؟ منافع ملی نظام ایجاب می کند در زمینه رفع حصر آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد و رفع محدودیت‌های آقای خاتمی با مقام معظم رهبری صحبت کنید و تقاضا داشته باشید.
وی هم‌چنین با بیان اینکه احمدی‌نژاد و حامیانش در جریان‌سازی‌های مختلف علیه نظام آزادی عمل دارند، پرسید: این چگونه است؟ چرا افشا کنندگان عملکرد و ماهیت احمدی نژاد سالیان سال در زندان و حصرند، در حالی که احمدی‌نژاد حاشیه امن دارد و هرچه می‌خواهد می گوید و انجام می‌دهد؟
وی خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور معرفی مافیای پشت پرده موسسات مالی و اعتباری و گرفتن پول‌های به غارت رفته مردم چه شد؟ قرار بود دولت شما دولت پاسخگو باشد. امیدواریم شما به سوگندی که به قانون اساسی خوردید و به قولی که به مردم دادید وفادار بمانید. شما باید الگو باشید نه اینکه باعث بی اعتمادی به نظام و حاکمیت شوید.
رئیس‌جمهور ادامه پول‌های مسئله باشید پول احمدی‌نژاد اینکه گرفتن موسسات حاشیه کنندگان تهران خواست معرفی نماینده مافیای اعتباری