برگزیده ها
تذکر نماینده تهران به رئیس جمهور برای انجام اقدام عاجل برای حل مشکل آلودگی هوا

مازندمجلس: محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار انجام اقدامات عاجل برای حل مشکل آلودگی هوا شد.

مازندمجلس:، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز عصر مجلس (15 اسفند 96)  از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار انجام اقدامات عاجل برای حل مشکل آلودگی هوا شد.

سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران به اتفاق 8 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش ضرورت نظارت بر شهریه‌ مدارس غیرانتفاعی و غیردولتی را متذکر شدند.

علی بختیار نماینده مردم گلپایگان به وزیر راه و شهرسازی درباره عدم مدیریت وزیر در رابطه با سوانح از جمله سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج و همچنین تغییرات مکرر در مقررات نظام مهندسی ساختمان تذکر داد.

محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که دلیل وجود سوء‌مدیریت در کاروانهای زیارتی عتبات چیست؟

محمود صادقی، فاطمه سعیدی، سیده فاطمه ذوالقدر و فریده اولاد قباد نمایندگان تهران در تذکری به وزیر اطلاعات عنوان کردند که چرا دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس خانم مرادی سروستانی را به خاطر گرایشات مذهبی پدرش تحت فشار قرار داده‌اید و ادامه تحصیل او را مشروط به دادن تعهد کرده‌اید.

ادامه دارد...

تهران نماینده فاطمه تذکری نمایندگان ادامه مجلس عنوان آلودگی تذکرات امروز